ja då är mitt största CA kar tömt helt så nu ska jag kolla runt lite samla på mig lite intryck och nya uppslag på hur det ska bli invändigt... lite bilder från rivningen följer
avveckling och återbyggnad på sikt
Kollaps
X
-
avveckling och återbyggnad på sikt
Taggar: Ingen -
-
jajemän står i start groparna nu karet ska limmas om nu Akvarie tillv på mitt kar fick för hinder denna helgen men i veckan nu ska han komma hit hjälpa mig över låter det till proffs,, men sen i övrigt ska jag ha lite moduler+ en hörna med rötter och kanske någpt annat än bara sand/grus på botten men vi får se... ska även se över belysningen och lägga ner lite tid pengar på den fast än så länge har jag inga uppslag att komma med där..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
är kommer en bild jag tog kan ju visa hur modulerna ser ut som jag har framme nu fler kommer tror jagSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:17.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
nu en liten uppdatering fick fint besök av Arnold Johansson idag han skar bort det gamla limmet i med nytt + lite små fix med 3 nya tvärstag till täckglasen ca 2,5 tim så var han klar det gick undan hehe...bild1-2 skär han bort 3 fin lir med rakblad i karet bild 4 limmas det med kompressorSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:17.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vad är det för mått på karet? Ser rätt stort utKommentar
-
Kommentar