If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eftersom grossisten Imazo har den inne då och då borde den inte vara ovanlig direkt, men om butiken inte har akvaristik som huvudinriktning kanske de får beställa hem några specifikt åt dig.
Man kan se den i butikerna i Malmö ibland. Brukar vara variant "Matadi". Har haft och odlat den, kan försöka komma ihåg att kolla om polaren har dem kvar.
Eftersom grossisten Imazo har den inne då och då borde den inte vara ovanlig direkt, men om butiken inte har akvaristik som huvudinriktning kanske de får beställa hem några specifikt åt dig.
Man kan se den i butikerna i Malmö ibland. Brukar vara variant "Matadi". Har haft och odlat den, kan försöka komma ihåg att kolla om polaren har dem kvar.
Hilsen,
P
Ok.. ja jag tänkte starta en liten "tour" för att kolla in olika paletter.. Vet du kanske någon affär som har stort utbud utav dom?
Jag ska införskaffa mig dom så fort jag hittat en lägenhet och flyttat.. Tycker det är lite onödigt jobb att starta upp ett kar till och sen kanske få lägenhet snabbt och då packa ihop allt igen
Kommentar