720L Malawi från början till slut!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hittade dessa "pärlor igår" skåpsventil heter dom och ser utt att funka perfekt som raster. Hittade dom på Beijer i Kungsbacka.
Bild nmr 1: Har målat dom med svart spritpenna.
Bild nmr 2: Såhär ser dom ut, nästan exakt som BTN raster.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Det går ju framåt... när får du bakgrunden? Eftersom nästan allt annat är på plats så får vi hoppas på snart!
Är det OK att måla med spritpenna?- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Ja det ska vara okej, enligt zoopets bakgrundsmonterings guide...Over and out // Mathias
-
-
Börjar bli otålig nu! Vill ha min bakgrund på plats så mina firrar kan flytta in och så jag kan köpa mig ett par Ögonätare : ) Startade om mitt 152L idag. Funderar på SA Dvärgciklider.. men jag vet inte. Lämnade även in mått idag på 2 kar till : ) Som ska stå under 720L ett i varje fack i möbeln. Måtten blir 55x55x35. Men det är inte säkert, beror vad prislappen hamnar på : ) Men tjejen har godkänt det iaf. Får inte ställa fler kar i lägenheten. Hon tycker det räcker med 4 i en 2:a .
Ha det gott allesammans!Over and out // Mathias
-
-
Bakgrunden kom inte idag heller Den kommer i morgon enligt personen som skickat den. Vilket känns surt. Var beredd på att silikona dit den idag och ev. fylla i morgon kväll : (Over and out // Mathias
-
vilka arter blir det?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Venustus
Metriaclima callainos
Cyrtocara moorii
Labidochromis caeruleus
Cyntilapia Afra "Edwardi"
Metriaclima Estherae
Och eventuellt ögonätare.Over and out // Mathias
-
Idag kom den och den är redan monterad! Bilder kommer om en liten stund. Här är en dålig bild på paketet iaf : ) Måste säga att bakgrunden är såååå mycket snyggare än BTN! Bättre kort kommer idag. Polarn ska bara skicka över alla : )Over and out // Mathias
-
Måste säga att det blev jätte bra! Bakgrunder är helt överlägsen...
Sen tog den inte upp så mycket plats =)
se till att få upp bilderna nu..Kommentar
-
Här kommer kort!
Bild nmr 1: Här måttas det för fullt fick kapa bort en del.
Bild nmr 2: Längden har sågats till
Bild nmr 3: Mäter ut höjden.
Bild nmr 4: Några invånare som nu bor i mitt 240L tillfälligt.
Bild nmr 5: Efter att ha ritat av bakgrunden i karet läggs en fet sträng med silikon! : )Over and out // Mathias
Kommentar