köpte mig ett par sådanna hära för att ha i 540l, fast dom skulle ju växa till sig i mitt 310 liters där jag nu har guldsömns par, nicoragua par och 2st Veija regani, frågan för mig nu igen är när blir jack dempsy könsmogna för att skaffa yngel? har suttit och tittat en hel del och idag har ena börjat gräva ett bo, och för att göra det hela roligare så har guldsömns paret fått yngel kläckta idag, hur många vet jag inte... ska jag förvänta mig 3dje världskriget eller ej?
nicuragua paret har även dom visat parningsbeteende...
och nej jag har inte tillfört nån typ av afrodisiak! (om nu inte vitaprick medicin gör sånn effekt...)
har haft funderingar på å håva upp ynglena i 540litarn å sätta dom i ett mindre kar, dock så har jag en väldigt fin algeblomning i det karet och jag gissar att grammodesparet lär försvara enormt även om dom bara har ett eller 2 yngel kvar å försvara väl? =) har även startat motmedicin mot algeblomningen...
så jag har väl inte så mö problem eller?
förslag på saker å ting är välkomna!
nicuragua paret har även dom visat parningsbeteende...
och nej jag har inte tillfört nån typ av afrodisiak! (om nu inte vitaprick medicin gör sånn effekt...)
har haft funderingar på å håva upp ynglena i 540litarn å sätta dom i ett mindre kar, dock så har jag en väldigt fin algeblomning i det karet och jag gissar att grammodesparet lär försvara enormt även om dom bara har ett eller 2 yngel kvar å försvara väl? =) har även startat motmedicin mot algeblomningen...
så jag har väl inte så mö problem eller?
förslag på saker å ting är välkomna!
Kommentar