Det kanske var annorlunda "förr" jag har bara kunnat kolla hur många som gått med fram till en viss tidpunkt på året (för de senaste 4-5 åren, innan dess ser jag inget i det dokument som jag har tillgång till). Jag har inte riktigt fått rutin med det här gällande påminnelser så...därför kommer inte den förräns nu...men jag är helt enig att den skall så klart komma ut tidigare, där har du en bra poäng .
Borttagen NCS Meldemsbehörighet 2008
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Men handlar det om det massavhopp bland övriga så är det klart att det måste utredas.
Edit: tydligen har min inbetalning inte nått fram i skrivande stund till webbansvarig då jag saknar medlemsbehörighet.540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
På den lista jag utgick ifrån när jag skrev ovan, så fanns du inte med, men på senaste (10/3) så fanns du med. Har fixat till din behörighet nu.
Till er andra som finns med på denna lista över sådana som förlorat sin behörighet, så vill jag att ni gör en anmälan så att jag ser detta eller meddelar på anant sätt, eftersom jag inte orkar gå igenom alla konton på nytt.
Mer om ansökan för NCS Medlemsbehörighet på Ciklid.se hittar ni härJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Tackar ödmjukast, det var inte meningen att låta gnällig i tidigare inlägg vilket det kanske kunde tolkas som, jag och många andra uppskattar ert jobb jättemycket!540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
Behöver lite hjälp. Jag beltalade medlemsavgiften 25/2 (Ny medlem) Fick idag Ciklidbladet men ingen info om mitt ncs nummer Vill ju kunna posta bilder : ) MVH // MathiasOver and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Aha- det var därfö inte ciklidbladet kommit. Vilken slarver
nu betalt- får man första nummret i efterhand?Kommentar
-
Over and out // Mathias
-
Jag kan för övrigt meddela att medlemskorten är tryckta när du läser detta och kommer (ifall gud vill och skorna håller...) skickas ut under helgen när undertecknad klistrat lappar, vikt papper och stoppat i kuvert....så..ni bör ha dom på typ tisdag i de allra flesta fall.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
Det underlättar ju väsentligt om du skriver ut vad du heter, jag har ingen medlem som heter Kurtan...men om du heter mahias och bor i nol så antar jag att du heter Eriksson och då har du medlemsnummer 2084
Jag kan för övrigt meddela att medlemskorten är tryckta när du läser detta och kommer (ifall gud vill och skorna håller...) skickas ut under helgen när undertecknad klistrat lappar, vikt papper och stoppat i kuvert....så..ni bör ha dom på typ tisdag i de allra flesta fall.
Hej samma här med mig.Ny medlem 2008 men inte fått nåt medlems nr bara ciklidbladet. Daniel Edlund var namnetKommentar
-
Kommentar
-
-
Tackar så mkt, tänkte du skulle PM:a mig men då var ju det löst : ) Tack ännu en gång! Blev positivt överraskad av ciklidbladet aldrig läst den innan men den är ju skitbra! MVH // MatteOver and out // Mathias
-
Öhh, har jag betalt i år? Lite taskig koll på detta.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
Kommentar