*asg* jag tänkte på en annan Kent som oxå har troffar =)
Hämtat 30 st Ikola hos Kent idag :D
Kollaps
X
-
-
*asg* e överflödigt!! det e Andreas som missat ... Det e Kent i Tyringe vi pratar om så du har rätt... har du hans tele?? Annars så står det på Eniro. adressen e Mjölkalånga..Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
-
Muuhahaha för en annan här uppe så är det Kent i Nol som är Nr1 inom fisk. När du sa den grymmaste inom fisk så var ett självklart alternativ kent i nol då han har ett sannslöst urval av fisk i sin butik som slår det mesta.Kommentar
-
sa inte det grymmaste utan sa att inte många kan mäta sig med det utbudet och att det e ett gottebord.. med det menar jag att där finns MÅNGA vuxna firrar att kolla på och för rätt pris e allt till salu eller hur
Om jag inte missminnere mig har han ca 20-25 olika arter, men det skifftar snabbt så vet inte anntalet i dagens läge men ligger nog i dom trakterna...och det e naturligt vis troffar jag menar... han har dock utökat nu med en rätt så diger malawi arsenal också och mer e på väg... Vet att har har ett 10 tal ca 400L baljor till som skall upp, uppskattar antalet kar till runt 100a i dagens läge och då räknar jag bara karen över 250L men merparten e över 300L,,, för er som inte varigt där e det värt besöket som känns välkommet och familjärt..
sedan gör det inte saken sämmre att Kenth e en riktigt hygglig prick..
Det han inte har det ordnar han gärna fram..
Sedan tycker jag hanns priser e helt ok..
Känns inte som man blivigt rånad när man åker där i från...
personligt omdömme e 4 av 5.. Det som gör att han inte får en 5a e att det ligger ute i skogenSenast redigerad av Oden70; 17 March 2008, 00:31.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Håller med Oden, han var väldigt hyglig och det fanns massor med fisk. Massa fina tropheus. Nä nu ska jag ringa vetrinär så jag får medicin till mina små vänner.
Kommentar
-
Tyckte det var lite märkligt, jag kunde inte se en tropheus på den andra sidanKommentar
-
Kommentar
Kommentar