Nån som ska på Hultsfred?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bright_Blue
    NCS Medlem
    • June 2004
    • 1582

    #16
    Ok, kul annmari. Ska de till hultsfred Om nån är intresserad så har jag snackat med Ian Wachtmaister :?

    Kommentar

    • malawi375
      Användare
      • April 2006
      • 209

      #17
      Ops, Hultsfredstråden blev visst jag mötte Lassie..? Jag vet inte om jag kan klå Wachtmeister dock
      Låter iaf som oerhört intressanta band i år - Rage atm och Anti Flag m fl vore mumma... Wish I were 20 yrs younger

      Kommentar

      • cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

        #18
        lånar hultsfredstråden lite, men festival som......

        nån som har erfarenhet av sweden rock, blev just inbjuden dit, men är lite tveksam pga av hög ålder tror jag......

        men nån som kan tipsa om boende för sådana som är för bekväma att tälta men ändå vill vara med i smeten......man är ju för gammal för 3 dgr festande utn att sova, men med sömn så funkar det nog....
        Mvh
        Peter

        don´t drink water-fish ..... in it!

        Kommentar

        • Bright_Blue
          NCS Medlem
          • June 2004
          • 1582

          #19
          Ingen som ändrat sig? Idag hämtade jag biljetterna så nu börjar nedräkningen Blir det Sweden rock för din del Peter?

          rockparty.se

          Kommentar

          • cichlids4fun
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 3111

            #20
            Ursprungligen postat av Bright_Blue
            Ingen som ändrat sig? Idag hämtade jag biljetterna så nu börjar nedräkningen Blir det Sweden rock för din del Peter?

            rockparty.se
            Japp, vi köpte biljetter igår, så planeringen är lite efter som vanligt, nu ska vi bara hitta boende oxå......

            kan få tag i husvagn (har ju tom ny dragbil )tom hyra husbil om vi vill men man ska ju ha uppställningsplats oxå, helst skulle man ju ha en sval källare nära att bo i.

            några tips?
            Mvh
            Peter

            don´t drink water-fish ..... in it!

            Kommentar

            • ozric
              Användare
              • March 2004
              • 3187

              #21
              Grattis alla som ska på Swe Rock & Metaltown. Ni får se (svenska) Graveyard om vill. Knappast metal men tyngre kan det knappast bli... hmm, jo Ufomammut`s senaste e svårslagen.
              "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
              c",)

              Kommentar

              • cichlids4fun
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 3111

                #22
                Ursprungligen postat av ozric
                Grattis alla som ska på Swe Rock & Metaltown. Ni får se (svenska) Graveyard om vill. Knappast metal men tyngre kan det knappast bli... hmm, jo Ufomammut`s senaste e svårslagen.
                tack för tipset ska kolla in dom....
                Mvh
                Peter

                don´t drink water-fish ..... in it!

                Kommentar

                Arbetssätt...