Ok, kul annmari. Ska de till hultsfred Om nån är intresserad så har jag snackat med Ian Wachtmaister :?
Nån som ska på Hultsfred?
Kollaps
X
-
-
Ops, Hultsfredstråden blev visst jag mötte Lassie..? Jag vet inte om jag kan klå Wachtmeister dock
Låter iaf som oerhört intressanta band i år - Rage atm och Anti Flag m fl vore mumma... Wish I were 20 yrs youngerKommentar
-
lånar hultsfredstråden lite, men festival som......
nån som har erfarenhet av sweden rock, blev just inbjuden dit, men är lite tveksam pga av hög ålder tror jag......
men nån som kan tipsa om boende för sådana som är för bekväma att tälta men ändå vill vara med i smeten......man är ju för gammal för 3 dgr festande utn att sova, men med sömn så funkar det nog....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ingen som ändrat sig? Idag hämtade jag biljetterna så nu börjar nedräkningen Blir det Sweden rock för din del Peter?
rockparty.seKommentar
-
kan få tag i husvagn (har ju tom ny dragbil )tom hyra husbil om vi vill men man ska ju ha uppställningsplats oxå, helst skulle man ju ha en sval källare nära att bo i.
några tips?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Grattis alla som ska på Swe Rock & Metaltown. Ni får se (svenska) Graveyard om vill. Knappast metal men tyngre kan det knappast bli... hmm, jo Ufomammut`s senaste e svårslagen."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar