Fönsterglas har densiteten 2.5 kg/dm³, aluminium har liknande densitet nämligen 2.7 kg/dm³
Köper 720L ikväll!
Kollaps
X
-
-
Hmmm de där skall väl inte vara så konstig att bära.
jag o 2 polare var o hämtade mitt 1500L kar, de lyfte vi som inget,
Och igår fick jag frugans bror att hjälpa mig o bära ut ett 500L kar ut till garaget, då var de fullt med sand i oxå.
man får testa o ta i lite,. frugans bor skrek när vi skulle lyfta, jag fick skrapa över all sand til min sida, (klenis)
GOTT TIPS!!!! ät inget lös drivande innanJag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
Är det typ såna här du menar:
Citat från Jula:
"Kraftig vante i 2,5 mm neopren för blöta och krävande miljöer. Gummibeklädd handflata och fingrar för bästa grepp öven på blöta/hala ytor. Kardborrband vid handleden. Orange/svart. "
Kostar 89:-Kommentar
-
Inga problem alls.
Det ösregnade och var jättemörkt men vi lyfte upp karet på kärran som ingenting & det gick in i hissen & nu står det provfyllt i min hall på golvet : ) Och är allmänt läckage fritt : ) Nu är det bara roliga saker kvar hehe.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Nått sånt är det nog ja
De var ju riktigt smart. Var ute en gång och flyttade ett 720 tror jag det var i regnigt väder och de var ju definitivt nervpirrande.
Citat från Jula:
"Kraftig vante i 2,5 mm neopren för blöta och krävande miljöer. Gummibeklädd handflata och fingrar för bästa grepp öven på blöta/hala ytor. Kardborrband vid handleden. Orange/svart. "
-
Hur går det?
Då är det nog inga problem. Jag hade tänkt att ställa det på högkant bara att hissen är nog 210x90x90 men det ska gå. Åker om ungefär 10 min och hämtar det : ) Kommer skapa en tråd sen för det blir bakgrundsbygge & lite annat spännande ifall någon är intresserad. Antagligen blir det Malawi mbunas i det. Smått i stort är grymt!
Nu måste du väl ändå ha kört igång akvariet?! Får vi se en tråd med hur de går med ditt projekt?- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Skall bli spännande att följa, hoppas att du orkar hålla oss informerade. Du får bli medlem så att du kan lägga upp bilder! (jag värvar dig så gärna )- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
De var ju riktigt smart. Var ute en gång och flyttade ett 720 tror jag det var i regnigt väder och de var ju definitivt nervpirrande.
Citat från Jula:
Kommentar