Hur man beter sig på ett internetforum.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robin
    Användare
    • January 2003
    • 4526

    Hur man beter sig på ett internetforum.



    Mvh
    Robin
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 7334

    #2
    Helt lysande.........
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se
    ____________________________________________

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #3
      Hehe..den var riktigt bra. Synd att den inte fanns när jag började här..*asg*

      På en mer seriös analys så visar det här att detta forum är långt ifrån ensam om att det hettar till ibland.

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        #4
        Ett gammalt beprövat recept faktiskt...och kanske det som först gav ordspråket "Keep you friends close, but your enemies closer".

        Jag var också på tapeten en stund att bli forumsvärd, men efter att jag läst beteendevetenskap, gått kurs i habba habba lära och funnit mig själv...slutat röka...och lagt ned med kaffet..blivit lugnare och läser buddhism så är det ingen som vill ha mig längre.

        Kommentar

        • malawijanne
          Banned
          • November 2005
          • 3217

          #5
          Ursprungligen postat av Malawe
          Ett gammalt beprövat recept faktiskt...och kanske det som först gav ordspråket "Keep you friends close, but your enemies closer".

          Jag var också på tapeten en stund att bli forumsvärd, men efter att jag läst beteendevetenskap, gått kurs i habba habba lära och funnit mig själv...slutat röka...och lagt ned med kaffet..blivit lugnare och läser buddhism så är det ingen som vill ha mig längre.
          Ja jag har haft det på känn, något har hänt i ditt liv, du är mycket lugnare på forumet, ja nästan lika lugn som jagJa alla sett är bra utan dom dåligaJanne

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

            #6
            Jag skojade bara. Men visst har jag ändrat mig...tillsammans med forumet. Det är betydligt trevligare på forumet nu.

            Kommentar

            Arbetssätt...