beganade systemkameror
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Nu är det officiellt! Ny Cashback från Canon! 1:a mars till sista juni!
Kristoffer, ok att ditt paket är bra o presterar tillräckligt, men jag gillar inte att man betalar "dyra nypriser" ... nu med cashback får man en 400D för 4400kr ny, dvs du ska utan problem kunna hitta en bättre begagnad för 3000-3500kr, sen kan du lägga 400kr på ett kitobjektiv eller 800kr för de nya kitobjektivet med IS, sen köpa ett EF 70-200/4L USM (4500kr beg) med grym kvalité!
Sen är det även cashback på EOS 40D på 1400kr. Dvs en ny för 9100kr! (beg 7500-8000)Senast redigerad av Laesk; 01 March 2008, 09:55.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Och vad är "cashback" för en novis?
Ah..jag såg det nu..men vad gäller det för modell på Canon? Sedan har jag läst att det kan dröja rejält innan man får "cashback" plus att det är lite knölande med streckkoder och ifyllnad av formulär. Dock ett trevligt erbjudande.
Ska inom ett par månader investera i en ny kamera och troligen blir det en Canon denna gång även om Nikon inte gjort mig besviken.Senast redigerad av StefanL; 01 March 2008, 16:49.Kommentar
-
På tal om 4000 vid enstaka tillfällen... ruskigt billigt!
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kamerahuset lär de inte va några större brister på, kanske lite långsam sekvenstagning, 3b/sek mot 40D som har 6,5b/sek. Men men, beror väl på vad man ska fota. (fågel å sport kan de va gött med 6,5b/sek)
De dåliga med Pentax som jag ser det, är att utbudet av grymma å skarpa objektiv. (beror väl även där på vad man ska fota å har för krav)Kommentar
-
Kamerahuset lär de inte va några större brister på, kanske lite långsam sekvenstagning, 3b/sek mot 40D som har 6,5b/sek. Men men, beror väl på vad man ska fota. (fågel å sport kan de va gött med 6,5b/sek)
De dåliga med Pentax som jag ser det, är att utbudet av grymma å skarpa objektiv. (beror väl även där på vad man ska fota å har för krav)
Håller med att objektiv + andrahandsmarknaden är ett stort+ för canon.
I första hand så kommer användningsområdet vara familj, insekter och akvarieinvånare.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
Kommentar