Idag skulle jag ha köpt medicin, men var tvungen att jobba över och båe DM o AV stänger kl. 18 så de hanns inte med.
Har i alla fall inte sett något skit idag sen jag kom hem.
Men den fisken verkar inte vara lika aktiv och under vissa stunder undviker den de andra och står då för sig själv helt stilla.
Den är i alla fall framme som dom andra nyfiket när jag kommer nära, tänkte undvika att mata dom idag. Dom fick senast igår kring lunch så det är ingen nöd på.
Sen tycker jag den ser blekare ut än de andra, man ser inte de svarta ränderna lika tydligt, men vet inte om det alltid har varit så.
Jag undrar om detta är dödligt och i så fall lite kris, så får jag försöka ordna medicin imorgon på lunchen.
I annat fall har jag JBL Furanol hemma om det kanske kan hjälpas emot?
Vill inte ha i det i onödan i och med att de rubbar bakteriekulturen.
//Patrik
Har i alla fall inte sett något skit idag sen jag kom hem.
Men den fisken verkar inte vara lika aktiv och under vissa stunder undviker den de andra och står då för sig själv helt stilla.
Den är i alla fall framme som dom andra nyfiket när jag kommer nära, tänkte undvika att mata dom idag. Dom fick senast igår kring lunch så det är ingen nöd på.
Sen tycker jag den ser blekare ut än de andra, man ser inte de svarta ränderna lika tydligt, men vet inte om det alltid har varit så.
Jag undrar om detta är dödligt och i så fall lite kris, så får jag försöka ordna medicin imorgon på lunchen.
I annat fall har jag JBL Furanol hemma om det kanske kan hjälpas emot?
Vill inte ha i det i onödan i och med att de rubbar bakteriekulturen.
//Patrik
Kommentar