If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
var i malmö själv igår så jag svängde förbi, eventuellt skulle karantänen "lyftas" i början på nästa vecka om läget förbättrades
rätt mycket kul fisk dock
Såg att dom gått i konkurs - länk
Taskigt just nu när den viktiga julhandeln drar igång, bara hoppas att dom hinner få igång det hela snabbt igen. Någon som varit där på sista tiden och har koll på sortimentet i karen?
Såg att dom gått i konkurs - länk
Taskigt just nu när den viktiga julhandeln drar igång, bara hoppas att dom hinner få igång det hela snabbt igen. Någon som varit där på sista tiden och har koll på sortimentet i karen?
Jag vet inte riktigt vad i allt det där som stämmer. Jag vet att deras moderbolag kånkade på danska sidan, men jag tror de har delat upp bolagen på flera. Man får se hur det går, har inte varit där på länge.
Jag vet inte riktigt vad i allt det där som stämmer. Jag vet att deras moderbolag kånkade på danska sidan, men jag tror de har delat upp bolagen på flera. Man får se hur det går, har inte varit där på länge.
Hilsen,
P
Säkert är i alla fall att de stängde och all personal blev uppsagd i början av december. Det köptes sedan av en ny ägare, med koppling till den gamla ledningen, och personal återanställdes. Jag vet dock inte om de hunnit öppna igen?
Säkert är i alla fall att de stängde och all personal blev uppsagd i början av december. Det köptes sedan av en ny ägare, med koppling till den gamla ledningen, och personal återanställdes. Jag vet dock inte om de hunnit öppna igen?
Oki, då är du mer informerad än jag. Inte en susning om öppningen, jag har alldeles nog med både jobb och lokal... :/
Tål att tänkas på, finns många kopplingar till om de kommer igång igen.
Kommentar