If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Supernajs stämma för att vara min första oxå, nästan helnöjd med lotterivinsterna även om jag nu sitter på 5½ kilo maltabletter
Kommer nog en annons på lite käk vad det lider....men annars super.
Dock ville man ju haft det stora eheimsfiltret eller hur Alex ? hehe !
Det togs inte en enda bild av mig heller på dom olika tillställningarna för det fanns ju gott om andra paparazzis denna gång oxå, typ Kjell F, Robin och så klart Micke "Mr. Guldaborre".
Retar mig lite på att jag somna ifrån alla nattens festligheter men å andra sidan så vart jag nog den allra piggaste på årsmötet imorse.
Eller hur Ola ?
Jo min blivne rumskamrat Herr Svensson alias cb´s redaktör kom insnubblandes halv 5 så det gick nog vilt till på Hotell Ibis
Nåväl jag hade inte tid att lyssna på det sista malawiföredraget utan styrde volvon till lödde vid halv 2 tiden.
Hoppas att stockholmarna lyckas lika väl nästa år och att vi alla kan campa inne på fjärilshuset
Vill oxå skicka ett stort tack till Ciklidvännerna i Malmö för en väl genomförd ciklidstämma. Man är ju inte riktigt van vid så sena kvällar längre, men jag är ändå förvånansvärt pigg fortfarande (trots nästan 30 mil i bil idag). Fick en del nya ideér som man får se om man kan genomföra.
Ser redan fram emot vad Christer och hans "staff" åstadkommer på fjärilshuset nästa år. Förhoppningsvis kommer både jag och frugan då!
Hemma nu. Trött men lycklig. Lite globetrotter-känsla blir det ju när man får åka ända långt bort till Köpenhamn för att komma hem. Men praktikst å andra sidan.
Ett stort tack till Ciklidvännerna i Malmö för arrangemangen och till alla er som var med. Vi ses igen nästa år, och före det på ciklid.se och i CB.
Det var en av de gladaste nya styrelser ja har sett på bild nån gång
Tack, du är välkommen att bli fotad med oss nästa år på ciklidstämman om du orkar upp i ottan efter en lång kväll och natt.... Men det är ju klart..det skulle kanske gått att trixa med bilden i photoshop (vet ju att det går.....iaf på fiskar...)
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Kommentar