Grattis Micke. Helt rätt val
Ciklidstämman 2008
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
"Nästan" hemmkommen nu. Sitter i mormors lägenhets på Lidingö och känner lugnet.
Tack för en riktigt trevlig ciklidstämma. Bra arangemang, bra föredrag och kanonvinster i lotteriet! (Kanske inte det hemliga paketet)
Känns inspirerande att fått förtroendet i styrelsen, och kommer göra allt jag kan för NCS och dess medlemmar för att uppfylla min plikt i styrelsen.
Ses i stockholm nästa år.Mvh AlexKommentar
-
Supernajs stämma för att vara min första oxå, nästan helnöjd med lotterivinsterna även om jag nu sitter på 5½ kilo maltabletter
Kommer nog en annons på lite käk vad det lider....men annars super.
Dock ville man ju haft det stora eheimsfiltret eller hur Alex ? hehe !
Det togs inte en enda bild av mig heller på dom olika tillställningarna för det fanns ju gott om andra paparazzis denna gång oxå, typ Kjell F, Robin och så klart Micke "Mr. Guldaborre".
Retar mig lite på att jag somna ifrån alla nattens festligheter men å andra sidan så vart jag nog den allra piggaste på årsmötet imorse.
Eller hur Ola ?
Jo min blivne rumskamrat Herr Svensson alias cb´s redaktör kom insnubblandes halv 5 så det gick nog vilt till på Hotell Ibis
Nåväl jag hade inte tid att lyssna på det sista malawiföredraget utan styrde volvon till lödde vid halv 2 tiden.
Hoppas att stockholmarna lyckas lika väl nästa år och att vi alla kan campa inne på fjärilshuset// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Vill oxå skicka ett stort tack till Ciklidvännerna i Malmö för en väl genomförd ciklidstämma. Man är ju inte riktigt van vid så sena kvällar längre, men jag är ändå förvånansvärt pigg fortfarande (trots nästan 30 mil i bil idag). Fick en del nya ideér som man får se om man kan genomföra.
Ser redan fram emot vad Christer och hans "staff" åstadkommer på fjärilshuset nästa år. Förhoppningsvis kommer både jag och frugan då!// Magnus ArvidssonKommentar
-
Hej hopp! Nu är vi också hemma och jag kollade precis av bilderna.
Här är några.
1. Andreas Spreinat får smak på Leifs äppelkaka som var få förunnad.
2. Luffarschack.. eller?
3. Christer som ingen sett honom förr.
4. Mattias (drd) fick en aha-upplevelse. Det godaste ölet är från Mariestad som ligger i Västergötland. =)
5. Nya styrelsen.Mvh
RobinKommentar
-
Hemma nu. Trött men lycklig. Lite globetrotter-känsla blir det ju när man får åka ända långt bort till Köpenhamn för att komma hem. Men praktikst å andra sidan.
Ett stort tack till Ciklidvännerna i Malmö för arrangemangen och till alla er som var med. Vi ses igen nästa år, och före det på ciklid.se och i CB.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Det var en kanonhelg
stort tack Malmö ciklidvänner
och även till dom som öppnade sina fiskodlingar gav gort massa goa öl och transporterade oss runt Köpenhamnjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Har kommit hem efter en lång biltur..........
Dags att packa upp vinster kolla fisk och mata lite.
Nytt föredrag/möte i morgon i Linköping så det är bara att åka igen, börjar känna igen hjortarna längs vägen mellan Västervik och Linköping.Håkan
Västervik
Tur att folk har olika intressen annars skulle det bli så trångt i zoobutikerna..........Kommentar
-
Stort tack till skånepågarna för en mycket trevlig helg!
Det var minsann segt att köra hem och det krävdes en del fokus för att inte somna bakom rattenTony EnglundKommentar
-
Vill förstås också passa på att tacka arrangörerna!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Det var en av de gladaste nya styrelser ja har sett på bild nån gångDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Jag lovade att skicka en bild till Andreas Spreinat. Kan någon PMa hans e-postadress?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tack, du är välkommen att bli fotad med oss nästa år på ciklidstämman om du orkar upp i ottan efter en lång kväll och natt.... Men det är ju klart..det skulle kanske gått att trixa med bilden i photoshop (vet ju att det går.....iaf på fiskar...)Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar