Ciklidstämman 2008
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
tacka fan för att man tar bort det
först ska man ha skägg = då kallas man Geten
eller Krusbär =liten rund o luden
jag trivs faktist att vara precis som jag är
familjen säger att jag är så snäll efter att jag har suttit på ciklid
men dom funderar på en timer, har du något tipsjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kan man få någon sorts bekräftelse att man betalt in rätt summa och att de nått fram till rätt person?Mvh AlexKommentar
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Verkar var ett genomgående problem att väldigt lite av allt som man skrev i "meddelandefältet" inte syns.
Borde kanske skrivit ett referensnr. istället som man mailat tillsammans med alla uppgifter..../#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Tackar.
Ola"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Hur många anmälda är det resp dag ?
jag tror att Fredagen blir mer o mer populärjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Angående lotterivinster
alla som vill skänka något till stämman
och har vägarna förbi Stockholm kan lämna in det på Akvarielagret så skickar vi
en pall ner till stämman, men vi vill inte ha sakerna dagen före.
och till ansvariga i Malmö ring som satan och tigg varor från Affärer,
min uppfattning är att alla skänker bara någon hämtar.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ska se om jag kan luska fram något i lotteriväg från jobbet, ska man anmäla någonstans ifall man lyckas? Vinsterna kommer ju isf. på fredagskvällen...
Vår betalning gick via Erik Wikströms konto.Mvh AlexKommentar
-
Jag har inte fått någon bekräftelse, men ni kanske inte skickar ut det om man inte frågar efter det!
Min inbetalning är från Jenny Arvidsson, men mitt namn finns i meddelandefältet.// Magnus ArvidssonKommentar
-
Mvh
Ola"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ok, när gjorde ni betalningen Alex? För jag har inte någon Erik Wikström registrerad vad jag kan se."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
När det gäller lotterivinster så är det jättebra om du i så fall kan maila mig i god tid vad du kommer att ha med dig så att det kan planeras till vilket lotteri det skall."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kommentar
Kommentar