Det hann inte komma med. Materialet kom dagen efter den gått iväg för tryck.
Ciklidstämman 2008
Kollaps
X
-
-
"Fredagen den 4:e april
På senare års Ciklidstämmor har det blivit något av tradition med en tillställning för de som anländer redan på fredagen. En trevlig tradition vi gärna för vidare. En lokal har bokats på hotellet där det serveras buffé.
18:30 öppnar portarna och det vankas förutom maten på föredrag av Patrik Rosén ”Kåseri om icke läskunniga ciklider” och en test av Era ciklidkunskaper i form av en frågesport. Givetvis blir det prisutdelning till de mest kunniga.
Arrangemanget anordnas vid sidan av Ciklidstämman och av den anledningen önskar Vi separat betalning. Kostnaden är 175:-/person inkl. buffé. Dryck betalas separat. Anmälan sker genom insättning till postgiro 823950-1 – Ciklidvännerna i Malmö. Skriv fredag, namn och ev. e-postadress.
OBS!! Begränsat antal platser så först till kvarn som vanligt."
Mvh
Ola Johannesson
Ciklidvännerna i Malmö"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ok, jag har läst här i tråden men ville avvakta tills jag visste om det kom med i bladet eller ej, så här ligger det till med fredagens aktiviteter:
"Fredagen den 4:e april
På senare års Ciklidstämmor har det blivit något av tradition med en tillställning för de som anländer redan på fredagen. En trevlig tradition vi gärna för vidare. En lokal har bokats på hotellet där det serveras buffé.
18:30 öppnar portarna och det vankas förutom maten på föredrag av Patrik Rosén ”Kåseri om icke läskunniga ciklider” och en test av Era ciklidkunskaper i form av en frågesport. Givetvis blir det prisutdelning till de mest kunniga.
Arrangemanget anordnas vid sidan av Ciklidstämman och av den anledningen önskar Vi separat betalning. Kostnaden är 175:-/person inkl. buffé. Dryck betalas separat. Anmälan sker genom insättning till postgiro 823950-1 – Ciklidvännerna i Malmö. Skriv fredag, namn och ev. e-postadress.
OBS!! Begränsat antal platser så först till kvarn som vanligt."
Mvh
Ola Johannesson
Ciklidvännerna i MalmöKommentar
-
-
Det låter bra Janne, Q-stina och Cheddo, jag tror att vi kan få en riktigt trevlig fredag. Det blir lite lotterier under fredagen också givetvis."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Jepp det blir till att komma redan på fredan för mig med, ska lyssna med Växjöfolket hur många vi blir.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Precis vi börjar bli lata och flyga till köpenhamn ligger ju helt rätt
så vad ska vi göra och vilken tid börjar aktiviteterna
och finns det några bra odlare vi kan titta in hos (dom får inte vara för bra då det tar för lång tid)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Det börjar 18.30 officiellt, men det finns säkert ciklidvänner där tidigare än så, så det skall inte bli några problem med sysselsättning."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Var kan man läsa mer om själva stämman, typ var den är, när och och sån't? Just nu gissar jag att den är i Malmö eller Köpenhamn den 4april till nåt...
PS! Jag bor i Växjö för den som ville samla ihop folk här.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
På grund av en felaktighet i programmet så kan du inte läsa det någonstans förrän det rättats till, efter detta kommer jag att lägga in ett inlägg där jag berättar var det finns att beskåda. Dessutom kommer det i nästa CB som beräknas komma ut runt 20:e februari. Men det stämmer att det är 4-6 april i Malmö."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Vi tar med dig i beräkningarna och kollar om vi inte kan fixa det på någe sättDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar