Ciklidstämman 2008
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Ja, kanske ordspråket formulerades på något annat sett, inte vet jagJanneKommentar
-
Då mina otåliga vänner så finns infon att ladda ner som PDF på www.ciklidvannerna.se , titta under senaste nytt i vänsterkolumnen.
Välkomna, först till kvarn på fredagen som sagt. Kan vara bra att vara ute i god tid till lördag-söndag också.
Mvh
Ola
Ciklidvännerna i Malmö"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
-
-
-
-
Vi är nu tre från luleå som är rätt så säkra. Problemet är att vi kommer att vara i Malmö flygplats vid 18.55....när börjar spektaklet på fredagen? Hur tar man sig dit från flyget? Någon som kan plocka upp oss från flygplatsen för en bensinpeng ??Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
Det är aldrig för sent att ge upp!Kommentar
-
Ser ut att vi kommer vara framme i bästa fall kring 21 tiden vid Ibis... ni har väl inte somnat då ?Mvh AlexKommentar
-
Somnat ,,,,på söndagen är det dax att sova
Ja jo då Janne ja vek ner mig när Puben stängde men det ska inte hända igenDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Tar nog med tjejen! Hon har faktiskt troffar!Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
Kommentar