Ciklidstämman 2008

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Christian Alfredsson
    NCS Medlem

• April 2002
    • 4179

Det hann inte komma med. Materialet kom dagen efter den gått iväg för tryck.
    Christian Alfredsson
    http://www.zoopet.com
    http://www.christianalfredsson.com

Kommentar

• olaJ
      Användare
      • August 2003
      • 584

Ursprungligen postat av Christian Alfredsson
      Det hann inte komma med. Materialet kom dagen efter den gått iväg för tryck.
      Ok, jag har läst här i tråden men ville avvakta tills jag visste om det kom med i bladet eller ej, så här ligger det till med fredagens aktiviteter:

"Fredagen den 4:e april

På senare års Ciklidstämmor har det blivit något av tradition med en tillställning för de som anländer redan på fredagen. En trevlig tradition vi gärna för vidare. En lokal har bokats på hotellet där det serveras buffé.

18:30 öppnar portarna och det vankas förutom maten på föredrag av Patrik Rosén ”Kåseri om icke läskunniga ciklider” och en test av Era ciklidkunskaper i form av en frågesport. Givetvis blir det prisutdelning till de mest kunniga.

Arrangemanget anordnas vid sidan av Ciklidstämman och av den anledningen önskar Vi separat betalning. Kostnaden är 175:-/person inkl. buffé. Dryck betalas separat. Anmälan sker genom insättning till postgiro 823950-1 – Ciklidvännerna i Malmö. Skriv fredag, namn och ev. e-postadress.

OBS!! Begränsat antal platser så först till kvarn som vanligt."

Mvh
      Ola Johannesson
      Ciklidvännerna i Malmö
      "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• malawijanne
        Banned
        • November 2005
        • 3217

Ursprungligen postat av olaJ
        Ok, jag har läst här i tråden men ville avvakta tills jag visste om det kom med i bladet eller ej, så här ligger det till med fredagens aktiviteter:

"Fredagen den 4:e april

På senare års Ciklidstämmor har det blivit något av tradition med en tillställning för de som anländer redan på fredagen. En trevlig tradition vi gärna för vidare. En lokal har bokats på hotellet där det serveras buffé.

18:30 öppnar portarna och det vankas förutom maten på föredrag av Patrik Rosén ”Kåseri om icke läskunniga ciklider” och en test av Era ciklidkunskaper i form av en frågesport. Givetvis blir det prisutdelning till de mest kunniga.

Arrangemanget anordnas vid sidan av Ciklidstämman och av den anledningen önskar Vi separat betalning. Kostnaden är 175:-/person inkl. buffé. Dryck betalas separat. Anmälan sker genom insättning till postgiro 823950-1 – Ciklidvännerna i Malmö. Skriv fredag, namn och ev. e-postadress.

OBS!! Begränsat antal platser så först till kvarn som vanligt."

Mvh
        Ola Johannesson
        Ciklidvännerna i Malmö
        Ja Ola, det låter trevligt, du kan som vanligt räkna med mig och Qristina.Janne

Kommentar

• Speedcat
          Användare
          • June 2005
          • 80

Fredag!!

Vi blir nog ett litet gäng boråsare på fredag me

Kommentar

• olaJ
            Användare
            • August 2003
            • 584

Det låter bra Janne, Q-stina och Cheddo, jag tror att vi kan få en riktigt trevlig fredag. Det blir lite lotterier under fredagen också givetvis.
            "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• LN
              Användare
              • December 2004
              • 4744

Jepp det blir till att komma redan på fredan för mig med, ska lyssna med Växjöfolket hur många vi blir.
              Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
              Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• cf.akvarielagret
                Användare
                • April 2002
                • 5028

Ursprungligen postat av cichlids4fun
                Annars är det ju inte långt till köpenhamn
                Precis vi börjar bli lata och flyga till köpenhamn ligger ju helt rätt

så vad ska vi göra och vilken tid börjar aktiviteterna

och finns det några bra odlare vi kan titta in hos (dom får inte vara för bra då det tar för lång tid)
                jag är Ateist
                men Gud talade till mig
                Gud är stor
                jag frågade hur stor ? inget svar
                han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• olaJ
                  Användare
                  • August 2003
                  • 584

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                  Precis vi börjar bli lata och flyga till köpenhamn ligger ju helt rätt

så vad ska vi göra och vilken tid börjar aktiviteterna

och finns det några bra odlare vi kan titta in hos (dom får inte vara för bra då det tar för lång tid)
                  Det börjar 18.30 officiellt, men det finns säkert ciklidvänner där tidigare än så, så det skall inte bli några problem med sysselsättning.

Kommentar

• Hank
                    Användare
                    • April 2002
                    • 1321

Ursprungligen postat av LN
                    Jepp det blir till att komma redan på fredan för mig med, ska lyssna med Växjöfolket hur många vi blir.
                    Arvidsson och jag är väldigt på
                    /#378 Hank
                    Zoonen:
                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
                    http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Olorin
                      Användare
                      • May 2005
                      • 1554

Var kan man läsa mer om själva stämman, typ var den är, när och och sån't? Just nu gissar jag att den är i Malmö eller Köpenhamn den 4april till nåt...

PS! Jag bor i Växjö för den som ville samla ihop folk här.
                      Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

Kommentar

• LN
                        Användare
                        • December 2004
                        • 4744

Ursprungligen postat av Hank
                        Arvidsson och jag är väldigt på
                        Med er två o ja o Robban o Johan så blir vi fem.

Se där..... bilen är full direkt Superbra

Kommentar

• olaJ
                          Användare
                          • August 2003
                          • 584

Ursprungligen postat av Olorin
                          Var kan man läsa mer om själva stämman, typ var den är, när och och sån't? Just nu gissar jag att den är i Malmö eller Köpenhamn den 4april till nåt...

På grund av en felaktighet i programmet så kan du inte läsa det någonstans förrän det rättats till, efter detta kommer jag att lägga in ett inlägg där jag berättar var det finns att beskåda. Dessutom kommer det i nästa CB som beräknas komma ut runt 20:e februari. Men det stämmer att det är 4-6 april i Malmö.

Kommentar

• LN
                            Användare
                            • December 2004
                            • 4744

Ursprungligen postat av Olorin

Vi tar med dig i beräkningarna och kollar om vi inte kan fixa det på någe sätt

Kommentar

• Bilbo
                              NCS Medlem
                              • April 2002
                              • 1159

Har inte du en linjebuss Larry
                              Någon som vet om Ted är på från V-jö?
                              // Magnus Arvidsson

Kommentar

• endymion

Ursprungligen postat av LN
                                Vi tar med dig i beräkningarna och kollar om vi inte kan fixa det på någe sätt
                                Jag är också på.

/Albin

Kommentar

Arbetssätt...