Ja du, man vet aldrig vad som kan dyka upp på det skånska matbordet.
Ciklidstämman 2008
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
-
Shitti pomfritti !
Såg nyss att det skulle vara anmält och pyntat idag !
Nu har jag dock mailat dig Ola för 5 minuter sen och pröjsat in för paket 4 alldeles nyss oxå så jag hoppas att jag är välkommen in på stämman
Nu går det dock inte att se att ni fått stålarna ikväll men jag hoppas att det går att lösa eftersom dom har lämnat mitt konto och är på väg till cv´s nu !
// matte// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Shitti pomfritti !
Nu har jag dock mailat dig Ola för 5 minuter sen och pröjsat in för paket 4 alldeles nyss oxå så jag hoppas att jag är välkommen in på stämman
Nu går det dock inte att se att ni fått stålarna ikväll men jag hoppas att det går att lösa eftersom dom har lämnat mitt konto och är på väg till cv´s nu !
// mattejag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Det är som Christer säger, det skall till något extra nu för att anmälan skall godkännas......
Skämt å sido, alla ni som funderat på att anmäla er, men inte fått tummen ur skall veta att idag den 20:e är sista dagen att anmäla sig, det går bra att betala in och maila mig med en blänkare om att det är gjort så godkänner vi anmälningen. Men dröj inte för länge....
Kom igen nu och anmäl dig, du vet att du vill........"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Shitti pomfritti !
// matteKommentar
-
Kommentar
-
Förra inlägget var ett skämt
Så klart du är välkommen. Och det är alla andra också som skulle få för sig att bestämma sig nu i påsk. Men då måste ni maila först till antingen Ola eller mig. Och sen vill det till att ni menar allvar och betalar snarast möjligt annars kommer vi och hämtar er!!!Senast redigerad av leffe; 20 March 2008, 22:22.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Snälla ni som betalar nu i sista sekunden, observera att fredagens buffe och föredrag är fulltecknade som vi nämt ett flertal gånger här i tråden, detta ställer till mycket extra jobb med återbetalningar och ev. avbokningar av rum mm. Så återigen, fredagens happening är fullbokad, men det går givetvis bra att övernatta på hotellet ändå utan att delta i själva föredraget."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
-
Kommentar