CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Min helt urlakade A.Lyonsi hane vad det gäller färger, han går inte så bra nu, därav den gråa färgen.. Han är ca 27-28cm..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
1. En bild på min Vieja bifasciata som börjar bli riktigt stoor, tror inte han blir så mycket större på längden iallafall, 35+ skulle jag bedöma.
2. Vieja Argentea som proppat munnen full, gäller att ta för sig när dom stora grabbarna äter annars blir det inget kvar...
Mvh JariKommentar
-
-
1. En bild på min Vieja bifasciata som börjar bli riktigt stoor, tror inte han blir så mycket större på längden iallafall, 35+ skulle jag bedöma.
2. Vieja Argentea som proppat munnen full, gäller att ta för sig när dom stora grabbarna äter annars blir det inget kvar...
Mvh JariMvh Jocke
-
Kommentar
-
Biffig bifasciata Jarinen, hur många år på nacken har den?
Ludensis, hur stora är de där du hade? Riktigt fina iaf... doovi och managuense? Vad går de i för kar?MvH
AlgebrantKommentar
-
Kommentar
-
Sådär, nu är även jag neddragen i CA-träsket till viss del i alla fall. Skaffade idag 6 Thorichthys maculipinnis (eliotti). De är lite skygga för tillfället, men har inte varit i karet så länge ännu. Det är ungdjur som ska bli intressant att följa. Nu kanske man kvalar in till CA-träffen
/JockeKommentar
-
Sådär, nu är även jag neddragen i CA-träsket till viss del i alla fall. Skaffade idag 6 Thorichthys maculipinnis (eliotti). De är lite skygga för tillfället, men har inte varit i karet så länge ännu. Det är ungdjur som ska bli intressant att följa. Nu kanske man kvalar in till CA-träffen
/Jocke
fyll i profilen under så ser det ju bättre ut 222malawi kan ju inte stämma eller 375 tomt....nänäMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
/JockeMvh Jocke
Kommentar