CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
tack allesammans! Salvinin skulle jag gissa på 17 lr 18cm. Någon som vet hur stora de kan bli? I artreg. står det 25cm men det tvivlar jag på, trodde till en början på kanske 16cm max.
Trevligt med bra respons. Fått låna en polares karmera, eller rättare sagt, jag såg till att han "glömde" den här!
Vill ju helst få något foto på när de revirbråkar osv, men det är grymt svårt!!!MvH
AlgebrantKommentar
-
tack allesammans! Salvinin skulle jag gissa på 17 lr 18cm. Någon som vet hur stora de kan bli? I artreg. står det 25cm men det tvivlar jag på, trodde till en början på kanske 16cm max.
Trevligt med bra respons. Fått låna en polares karmera, eller rättare sagt, jag såg till att han "glömde" den här!
Vill ju helst få något foto på när de revirbråkar osv, men det är grymt svårt!!!Kommentar
-
De finns, gå tillbaka 2-3 sidor. Ska fota mer ikväll, sista dagen med kameran sen kommer han och snor tillbaka den.MvH
AlgebrantKommentar
-
Kommentar
-
Tack, hehe... ibland står det still längeee. Och nästa dag är det 4 sidor med bilder!MvH
AlgebrantKommentar
-
Unga Multipinosa "Orange". Skulle tydligen bli riktigt snygga när de blir stora, de återstår att se... Nån som haft denna varianten?
Kommentar
-
Unga Multipinosa "Orange". Skulle tydligen bli riktigt snygga när de blir stora, de återstår att se... Nån som haft denna varianten?
http://geting.se/viewimage.php?image...8-DSC01012.JPG
Vad skiljer dom från den vanliga multispinosa?Kommentar
-
Lite dåliga till halvdåliga munkampsbilder.
Senast redigerad av Lundensis; 16 January 2009, 15:38.Kommentar
-
Fler dåliga bilder på, från min sida, ofrivilliga parningar.
Kommentar
-
Fler CA-bilder.
Kommentar
-
Härligt Lundensis! Den första bilden, är det en Freddie som munkampas med Motaguensen?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Coola bilder! Tyckte dina salvini var grymt fina, lite udda färg mot den vanliga. Och managuense vs pearsi, den var läcker. Fina firrar!!!MvH
AlgebrantKommentar
Kommentar