Ungdjur av Herichthys Bartoni ca 5-6 cm.
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Påminner i form väldigt mycet om P Motaguense, förmodligen rätt lika i humöret också.
Fick förresten lek igen av mina red tiger men inga yngel denna gången heller.
Någon som har en idé på hur man får igång en hane igen. Han verkar ju inte kunna skjuta skarpt nu för tiden.
Nu när du öser på med foton på alla dina fiskar så kan en annan ta det lugnare, fortsätt med fler foton du har ju en hel del till att visa.Kommentar
-
Kommentar
-
Enligt Beast så har de fått fram yngel förut. Jag fattar inte varför det inte skall gå nu, Genarpsvattnet skall ju vara så bra för hälsan och , ja allting, sägs det.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Beast: Är de nån CA ciklid du inte haft som du verkligen vill åt? För du tycks ha/haft de flestaKommentar
-
-
Kommentar
-
5 gånger om jag minns rätt, men några av de första gångerna är jag säker på att hanen inte var med alls på vad som hände, så det räknas inte.
Enligt Beast så har de fått fram yngel förut. Jag fattar inte varför det inte skall gå nu, Genarpsvattnet skall ju vara så bra för hälsan och , ja allting, sägs det.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Större delen av den kullen som de flesta här i sverige härstammar från dog knall och fall när de var 5-6 cm.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ett par bilder på nåra jaggor jag hade förr...
Kommentar
-
En bild på mina JD, hanen kaxar sig...
På Salvini, favoriten...
Och på en sargad Eldbuk som kämpar...MvH
AlgebrantKommentar
-
Kommentar