Fina firrar salmberg!! ska ner till sandby en dag i mellan dagarna om där är öppet hör av mig isf
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
dåligt drag här så lite nya bilder kommer nedan
motiv
Herichthys cyanoguttatusSenast redigerad av cichlids4fun; 20 December 2008, 23:46.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Thorichtys maculipinnis
parachromis fredrichstaliiMvh
Peter
-
Kommentar
-
tack patrik och fishweed
nja orkar inte krympa fler bilder, borde finnas nåt autofunktion för det tycker jagMvh
Peter
-
Kommentar
-
Riktigt snygga fiskar och bilder. Tycker dock att hanen på översta bilden har lite för mycket likheter med carpinte, dvs. fläckarna. Har inte cyanoguttus mindre fläckar men fler till antalet. Tycker inte heller att den är tillräckligt lik en carpinte. Förstår att du köpt dem som cyanoguttatus, men får ändå en känsla av det kan röra sig om en korsning mellan ovan nämnda arter. Jag är säkert helt ute och cyklar, men vad säger ni andra som haft arterna?Kommentar
-
Är det dom du köpte av mig Peter? Faktum är nu när Lundensis säger det så ser hanen inte alls ut som den jag har kvar, hmmm.. Men visst, jag köpte in dom som Cyanogttatus, om det är dom som du köpte av mig?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
tjena Peter! jag vet inte om någon bra CA affär i Danmark mest afrikanare där av olika slag... har varit på cichlidcentret, plantimporten+ 2 till inne i centrala köpenhamn som jag glömt namnet på så längesen är detMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Nej, jag har inte köpt några av dig, dessa köpte polaren av Tillman i tyskland, och jag tror han har rätt bra koll på läget, hanen är ganska flexibel i omfärgning och så ibland kritvit och ibland ganska carpinte lik.Mvh
Peter
-
Ja ok, ja färgen är det inget fel på, men däremot så har han ju ganska stora fläckar som Carpinten..
Men men som du säger så brukar Tillman ha koll..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Jag det får man hoppas, skulle bli rätt sur annars. får väl hålla lite koll,
köpte en hona till richard oxå från samma akvarie, han kanske kan kika på sin för säkerhets skullMvh
Peter
Kommentar