CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tycker också fishweeds Viejor liknar bifasciata.Kommentar
-
Jaa eller korsningar! Ursäkta att jag tjatar om korsningar mycket, men är så jä......la trött på dom, o det finns ALLDELES för många som säljs som en ren art!! Säljs dom som korsningar så har jag inga problem med dom!Senast redigerad av JockeB; 24 October 2008, 17:11.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Håller faktiskt med, labila korsningar är det tragiska som finns. Att de säljer dem som andra arter är ju ännu mer tragiskt.
Sen vet jag inte hur du är men jag tycker iaf att stabila korsningar är okej, så länge de inte säljs under ett felaktigt artnamn (tänker tex på Flowerhorn).Kommentar
-
sen även om man hänvisar till denna sidan som jag ofta gör så är dom inte alltid motagliga till att ta sig tiden att gå in här eller intresse av att lära sig om nått nytt även om vi alla är sökare efter info för det mesta. =)
är ju samma som att nån svensk ska kunna ha en så uppdaterad och bra sida som visar exakt vad dom fått in och bild på det, finns kanske nån sida men jag har inte kommit förbi nån svensk butik som tagit sig tiden till att ha det så. hybrider och korsningar är nog nått man tyvärr få stå ut med då många vill ha färggranna.
Kent i Nol har ett par mega fräcka papegojciklider inne men iochmed att dom är hybrider så tycker man det är synd att det inte är naturlig formhur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
bild 1 bild från sidan på mitt 540l
bild 2 nicahanen tittar efter sin hona ovanför deras grop
bild 3 Viejanhur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Postar lite bildlänkar till några av mina viejor. Måste bli medlem snart så jag kan posta bilder i forumet, haha. Jag drar på det hela tiden och när jag väl ska komma till skott så är pengarna slut, men det kommer. Så länge får ni hålla till godo med länkar.
Vieja fenestrata
Vieja maculicauda
Den sistnämnda har gått i ett akvarium tillsammans med en piraya innan den kom till mig. Den har börjat återhämta sig och det är skönt.Kommentar
-
Mina petenia lekdräkt
Vill visa mina petenia nu när dom ska till och leka lysande färger nu på dom håll tillgodo även en bild på mitt synspila par Som ska säljas ev..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hej igen lekte lite med kameran idag här kommer 5 bilder först HRP paret sen zonata hanen sen loisellie hanen till sist petenia honan,,inga kanon bilder men man ser vad dom förställer lite dålig skärpa+smutsig ruta även lite skit i vattnet som yrde omkring precis efter matning hehe men det är kul ta bilder håll tillgodoMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar