Förhoppningsvis mitt blivande c.pearsei par.Dessa fungerar riktigt bra ihop,och hanen uppvaktar hela tiden. Den 3e och minsta pearsein fick jag flytta till ett annat kar,då han fick pryl av den stora hanen. Hanen är nu ca: 25cm.
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
trevliga bilder salmberg ska bli spännande se hur det går med dina pearsei..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jag skulle tippa att han bara behöver äta upp sig lite, hur stor är han nu?
Här är en av mina grabbarMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jaa det är bara att ge sig till tåls, Pearseien är en av dom som behöver tid o storlek på sig för att leka..Mvh Jocke
-
Kommentar
-
Problemet med Trimac är ju att man inte vet om dom är äkta, dom blandas ju hej vilt med allt möjligt, ser till exempel att den har en rand på kroppen vilket Trimac inte ska ha, utan fläckar..Mvh Jocke
-
Kommentar
-
Trimacen är så elak så han kan inte gå ihop med nån annan fisk. En dag såg jag att han satt i käften på Felix. Hela huvudet var i Felix mun! Jag lyckades få ut honom ur munnen och placerade honom i ett litet kar för att friskna till. Han "simmade" lodrät med huvudet mot botten ett dygn och sen började han bli bättre. Nu är han normal igen och bor i eget akvarium.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag måste bara berätta om min Trimac, nu när jag läser detta. Han är runt 25cm tl. Han var sällskapsfisk till min Red tail mal Felix som är 55+
Trimacen är så elak så han kan inte gå ihop med nån annan fisk. En dag såg jag att han satt i käften på Felix. Hela huvudet var i Felix mun! Jag lyckades få ut honom ur munnen och placerade honom i ett litet kar för att friskna till. Han "simmade" lodrät med huvudet mot botten ett dygn och sen började han bli bättre. Nu är han normal igen och bor i eget akvarium.Mvh Jocke
-
Fin trimac förövrigt!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Senast redigerad av dezplay; 10 October 2008, 10:57.Kommentar