Hon är ca 30 cm..
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Bildrallyt fortsätter
Jag frestar med ett lekpar Vieja Godmanni.
Obs! Detta är normalfärgen!!!Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Min Hane har lyft 2 täckglas(3mm) så en hörna går sönder bytade till 4mm istället och då håller dom bättre + de kan dom inte rubba har ju mindre foder rutor typ som det kunde lyfta en aning..sen slänger dom ut vatten+ mat när dom hugger uppe i vatten ytan så är man inte snabb nog med glasen får man svabba golvet istället roliga firrarMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Snygga djur! och snygga bilder!
Hur stora är dessa Godmanni? (ser grova ut) / AndersMvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Ganska fredliga av sig.
Tyvärr så har jag inte fått fram några yngel än.
Men förhoppningsvis så kommer de att göra fler försök, även om de har en liten fnurra på tråden just nu.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Mycket bilder och mycket fina fiskar! Jag får ta och plocka fram kameran snart då mina Vieja fenestrata och maculicauda börjar få färg och form. Synd att jag är så himla långsam av mig bara...Kommentar
-
-
Helt underbara bilder allihop! Spelar som ingen roll om det är bra skärpa eller inte, det är ju de olika fiskarna man vill se
Hoppas tråden håller sig såhär framöver, då kan det bli riktigt kul att surfa in på ciklid.se!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men dessa firrarna är lite mer udda.
Trimac!!!
Känns som jag håller på att fastna i det fördömda CA-träsket igen.
Skall hanens nos verkligen se ut så här, eller är han bara lite undernärdKommentar
Kommentar