CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Dags att bidra ska bara byta lite vatten först sen jäkla ska jag ta lite bilder ock skicka in var ju en evighet sen sistMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Nya fiskar hemma hos mig. Köpte ett Splendidapar och 8 st ungfisk Umbees av Beast.
Splendidorna går i 600 literskaret och Umbeesarna har fått lite större plats och får växa till sig i 1600 karet.
Slänger in lite fler bilder från 1600 karet också.
Midashona 20 cm
Garen, runt 35 cm
Festaeparet när de leker
Kommentar
-
Nya fiskar hemma hos mig. Köpte ett Splendidapar och 8 st ungfisk Umbees av Beast.
Splendidorna går i 600 literskaret och Umbeesarna har fått lite större plats och får växa till sig i 1600 karet.
Midashona 20 cm
Garen, runt 35 cm
Festaeparet när de leker
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Midashona 20 cm
Garen, runt 35 cm
Festaeparet när de leker
Mvh Jocke
-
Kul att tråden har kommit igång igen!! Kul att du äntligen fick tag på Splendida Jonas, helt underbara och snälla CA.
För min del har de varit ganska lungt på ciklidfronten, fick däremot tag på en Fenestrata hane hos Nol Kent för ngr dagar sedan till Jinnarparens gamla hona som jag har. Får se vad som händer. I samband med detta fick båda flyta till mitt 720 som nu börjar bli lite överbefolkat
Lite nytagna oredigerade bilderKommentar
-
här kommer 4 bilder ingen super kvalite men dom 2 första är på petenia paret har ni nog sett några gånger vid det här laget sen en bild på HRP hane och till sist min grövsta zonata hane ca 16-18cm nu börjar bli riktig finMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Superfin Zonata hane Micke! Har en ca 8 som också är fin men som sticker och gömmer sig bakom en rot när jag tar fram kameran, lönlöst att ens försöka få en bild på honom.
Hur stora är Splendidorna nu?
ArgenteaSenast redigerad av tjornpatrik; 05 October 2008, 19:23.Kommentar
-
Snygga bilder micke och patrik. Kul att det börjar hända lite på denna tråd. Får plocka fram kameran och ta lite nya bilder.Kommentar
-
Trevligt med alla bilder!! fortsätt posta och ingen bild är för dålig, det är framförallt allas ciklider man vill se i första hand.
.... men patriks155, vad är det för udda varelser på sista bilden vid botten?
skall försöka fota av lite av Beast's ciklider i veckan. Nästan dags att vi skramlar ihop till en systemkamera till den mannen med tanke på den mångfald av ciklider som han sitter på .
Mvh JariKommentar
-
Senast redigerad av tjornpatrik; 05 October 2008, 19:47.Kommentar
-
:d
Trevligt med alla bilder!! fortsätt posta och ingen bild är för dålig, det är framförallt allas ciklider man vill se i första hand.
.... men patriks155, vad är det för udda varelser på sista bilden vid botten?
skall försöka fota av lite av Beast's ciklider i veckan. Nästan dags att vi skramlar ihop till en systemkamera till den mannen med tanke på den mångfald av ciklider som han sitter på .
Mvh Jari
Jo han har ju en hel del arter.Kommentar
-
Hmm kanske just därför, det är ju inte gratis o föda all fisk! Matkonto på ca 1500:-/mån, o sen kommer ju allt annat också, mediciner, salt, pumpar, mm,mm..Mvh Jocke
Kommentar