CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Dom är grymt snygga!Kommentar
-
hanen kanske inte är könsmogen ännu?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Det paret har haft frisimmande yngel 1 gång innan du köpte dom, så visst kan domMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Ryggen har fått sig en knäck precis innan stjärtfenan.
Ser inte så mycket ut, men har man väl fått syn på det så....irriterar det.
Även när man ser han bakifrån så syns det att allt inte är som det skall. Det buktar ut lite på ena sidan, precis innan stjärtfenan.Åter till CA
-
Hmmm nu när du säger det så ser det ut som han har en "knöl" precis där ryggfenan börjar (från baken till)!?Mvh Jocke
-
Åter till CA
-
Så bra att det inte stör hans normala liv/beteende på något sett, för som du säger så när det finns Motaguense i karet så brukar det inte vara något snack om sakenSenast redigerad av JockeB; 21 May 2008, 19:27.Mvh Jocke
-
Defekten på ryggen syns knappt på bilden. Hade du inte visat den hade åtminstone inte jag lagt märke till den.Kommentar
-
-
Nu simmar texasparet i Nol. Tog lite för stor platts när dom lekte, så om någon är intresserad så finns dom hos Nol ciklidhobby.FrontosamarkusKommentar
-
ruggiga bilder richard, men jag såg vad det objektivet kostade så det är inget för mig
lovade dock att fota reganin så jag försökte få lite bilder på dem och medinvånarna
argenteaparet
maculicadahannen "kungen"
Regani x3Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar