CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Vackert Rickard, Nu är väl blir väl fototävlingen lite enformig i avseende på vinnareCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
lite mer bilder på ny fisk från idag + lite annat bild 1 är Veja synspila honan,bild 2 är hanen,,,bild 3 ser ni själva sen bild4-5 lek på gång mellan 1 par av Amitilana (stavfel) säger HRP istället lättare=)...synspilorna var lite bleka vid foto tillfället har redan hämtat sig har mera rosa nu på huvud bla..Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Grymma bilder!Kommentar
-
Blir ju inte lönt att skicka in bilder till fototävlingen nu...
/ Micke"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
/UffeKommentar
-
Sååååå braaaaaa
Har du kvar labiatus hannen?
Ta gärna en bild på honom i så fall, jag och familjen skanar honom sååååå.....Kommentar
-
Jag bockar och tackar för allt beröm. Stort tack!!! Nya bilder kommer inom kort, det är ett som är säkert
MikeW: fototävlingen avgörs tyvärr av hur skarpa bilderna är. Jag önskar att det hade varit så, för nu har jag ett starkt kort på hand.
Så skicka du in bilder!
Styrsö: Labiatushanen är inte kvar, jag var ju tveksam till att ta emot honom redan från början som du kanske vet. men den finns fortfarande kvar på ciklidhobby i södra sandby och det är fortfarande en imponerande fisk om än lite blekare än när den kom från dig. en av honorna finns uppe i stenungssund hos Niklas Larsson.
Vad det gäller doviitänderna så blir de större och större allteftersom (liksom hanen), i oktober är han 4 år gammal - det är det längsta jag har haft ett doviipar, men så har de också ett eget 720 l kar att gå i.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jag bockar och tackar för allt beröm. Stort tack!!! Nya bilder kommer inom kort, det är ett som är säkert
MikeW: fototävlingen avgörs tyvärr av hur skarpa bilderna är. Jag önskar att det hade varit så, för nu har jag ett starkt kort på hand.
Så skicka du in bilder!
Styrsö: Labiatushanen är inte kvar, jag var ju tveksam till att ta emot honom redan från början som du kanske vet. men den finns fortfarande kvar på ciklidhobby i södra sandby och det är fortfarande en imponerande fisk om än lite blekare än när den kom från dig. en av honorna finns uppe i stenungssund hos Niklas Larsson.
Vad det gäller doviitänderna så blir de större och större allteftersom (liksom hanen), i oktober är han 4 år gammal - det är det längsta jag har haft ett doviipar, men så har de också ett eget 720 l kar att gå i.
/ UffeKommentar
-
Verkar som dom byter ut tänderna lite då och då...för storleken och antalet tänder varierar. Min största hona (Jaguar) har varit tandlöst sedan jag köpte henne,men nu har det dykt upp en stor rackare i underkäken. Hon har en mäktig hydda så tanden passar in fint.. Hur stor är doviihanen?
/ Uffe
Här är en bild på min motaguensehane, den är inte helt perfekt.
Få se om ni kan komma på vad som är fel på den.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Han är lite "klen"mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Ja hon är ju snygg! Ser hon ut så i verkligheten eller är det lite färgförstärkning?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Kommentar
-
Intressant.
Det blir väl yngel snart av detta par?mvh Wilhelm
Kommentar