Nu kommer Texasbilderna...
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Ojojoj, vilka pjäser. Riktigt imponerande. Storlek?
Tackar för bilderna, jag behåller nog mina 2 carpintis 'escondido'. Dina fiskar gav mig onekligen inspiration.
Fast jag misstänker att dina är som mina, helt omöjliga att ha med de flesta andra.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Hanen är ca 22 cm lång (och nästan lika hög)
Dom är något övermatade pga att jag har frontoser på uppfödning, texasen är bra mycket glupskare, och därför även rundare.
Har läst att dom ska vara dåliga yngelvårdare, vilket inte mina är i alla fall. Ynglen börjar nu bli lite svårstyrda efter en veckas frisimmande, föräldrarna har verkligen fullt upp.
En bild innan lekfärg.FrontosamarkusKommentar
-
Kommentar
-
Hanen är ca 22 cm lång (och nästan lika hög)
Dom är något övermatade pga att jag har frontoser på uppfödning, texasen är bra mycket glupskare, och därför även rundare.
Har läst att dom ska vara dåliga yngelvårdare, vilket inte mina är i alla fall. Ynglen börjar nu bli lite svårstyrda efter en veckas frisimmande, föräldrarna har verkligen fullt upp.
En bild innan lekfärg.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
läckra firrar barracudan hur länge har du haft dom eller var kommer dom ifrån?Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Impulsköpte dom i höstas på ciklidhuset i Lerum. Yngelskaran har minskat nu, men det är nog 200 yngel kvar fortfarande. Hur länge sitter yngelvården i, om det finns yngel kvar alltså?FrontosamarkusKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för uppskattningen, blir sugen på att skaffa fler CA p.g.a. denna hängivna tråd.FrontosamarkusKommentar
-
Kommentar
Kommentar