CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
e ju bara tvungen att lägga upp några bilder till... blir många bilder när man precis skaffat kamera jue! ^^
Bild 1 Grammodes paret
Bild 2 Nica honan
Bild 3 JD close up på min honahur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Min hane, som är betydligt större än honan, attackerar henne hela tiden, så hon får hålla sig bakom filtret större delen av tiden.
FÖD UPP YNGLEN!!! Räkmix och laxfoder är kanonbra.Senast redigerad av Lundensis; 14 April 2008, 10:41.Kommentar
-
Snygga firrar. Håll hårt i det grammodesparet, dels för att de är svåra att fungera ihop som lekpar och dels för att ditt par är riktigt snygga. Det är nog bara bra att hanen är mindre än honan till att börja med. Jag tror det bidrar till att paret även kommer att fungera när hanen blir större än honan.
Min hane, som är betydligt större än honan, attackerar henne hela tiden, så hon får hålla sig bakom filtret större delen av tiden.
FÖD UPP YNGLEN!!! Räkmix och laxfoder är kanonbra.hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
nja jag sa att det bara va i tankarna så... visst dom är vackra men jag kan inte direkt bestämma vad jag ska komplitera ner mer i det akvariumet... slänger jag i JD så lär dom bara ligga å trycka i nått hörn tills grammodes bestämmer sig för att ta ut "skräpet", mina gibbiceps får inte ens vara ute under dagarna utan dom är förpassade till pumparna, å att sätta ner nicaruguensisarna är en stor chansning lika så V. Reganin som är jättemesiga av vad jag märkt mot guldsömns hanen... Salvini skulle va kul men svåra att hitta i bra storlek...
Mina Grammodes går nu med 3 st Amphilophus Lyonsi som är lite större än dom själva och det funkar rätt så bra, men dom får ju kämpa liiite när dom leker men inga nämnvärda skador har jag sett, Lyonsin står på sig rätt så bra..
Karet är bara på 450L..
Mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Bild 1 Grammodes yngel med lite färg ^_^
Bild 2 Min skygga Nica Hane
Bild 3 senaste bilden på min Regani.
har en bild på grammodes paret som jag ska slänga in i nästa månads tävling... =)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Kommentar
-
skaffade mig 2st salvini idag för att göda upp till att ha med Grammodes, så här kommer lite bilder på dom, dock tror jag att hanen är den lilla och honan den stora, fast rätta mig som vanligt om jag har fel! ^_^
(bilderna togs ungefär 1 timme efter jag satt i dom så dom har ju inte färgat ut än så uppdatering kommer)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Tror att du får kasta in fler bilder
men som det ser ut så lutar det åt två honor (ryggfenan)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Håller med Christer till hälften, tror den stora är en hane men den mindre är svårare, som sagt in med flera bilder på dom!
Mvh jockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
hmmm... kanske ska ta å plocka den dära blåa hanen som jag sett då så man kan vara helsäker då! hehe
fick inga bra bilder på den större idag, läste i akvariets lexikon om att pricken på gälen där antyder att det är en hona så, men den yngre verkar inte fått nån än men men... här kommer några bilder jag tog iallafall... =) plus så ska den lilla ha kommit in med den stora blåa salvini hanen han har och att den lilla ska vara en blå salvini...
bild 1 Jack Dempsy
bild 2 nicahane
bild 3 nicahane
bild 4 den lilla salvinin med nica honan
bild 5 lilla salvininhur googlar man efter ett liv?Kommentar
Kommentar