CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
nja den andra har röda prickar men e några cm mindre än den jag har på bilden... så jag kanske har en stor hona då... hanen är då oxå väldigt skygg och fjompig då... köpte mig en kamera igår så får väl ligga å spana ikväll då... och om det är honan jag fotat så får man väl säga att hanen inte har en chans mot henne, så risken av att hon blivit ihjälslagen av hanen vart minimal då! hehehur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
nja den andra har röda prickar men e några cm mindre än den jag har på bilden... så jag kanske har en stor hona då... hanen är då oxå väldigt skygg och fjompig då... köpte mig en kamera igår så får väl ligga å spana ikväll då... och om det är honan jag fotat så får man väl säga att hanen inte har en chans mot henne, så risken av att hon blivit ihjälslagen av hanen vart minimal då! heheMvh Jocke
-
-
Kommentar
-
då har jag lekt lite till och fick dessa 2 bra bilder som ni nu kan sitta å avgöra vem som e vad! ^^ andvände ett tamron 70-300mm
verkar dock som om att honan e hungrig för just nu jagar hon ynglena! heheSenast redigerad av fishweed; 12 April 2008, 15:02.hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Mvh Jocke
-
hur googlar man efter ett liv?Kommentar
Kommentar