Du märker om det är honor när det är dags för lek. Min hona saknade mer eller mindre den röda färgen på fenorna och de blå iriserande fjällen på kroppsidorna, däremot var hon randig. Men, som med andra CA så kan det också vara subdominanta hanar. Se bara till att de har gott om utrymme när de leker. Mina lekte i ett 165-kar och hanen gick ganska hårt åt honan. Ev. kanske man måste sära på paret efter leken så att honan får en chans att pusta ut. De kan vara riktigt aggressiva. När jag hade dem i 540-karet lyckades dem att ta en bit av den nästan dubbelt så stora motaguensehanens revir och den var inte nådig.
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
några nytagna bilder på mina ca.
bild 1 och 2 c.pearsei
bild 3 h.nicaraguensis
bild 4t.maculipnnis (elliotti)Kommentar
-
jag har äntligen ett regani par som funkar nu!! dessa har funnit varandra så det står härliga till får dock flytta dom till ett nytt kar snart för jag ska limma om mitt kar nu och göra okm inredningen helt tror jag iaf vi får se när jag är där röjer vad det blir av det... men jag tog lite bilder på dom håll tillgodo
ingen super kvalite orkar inte fixa trixa ikvällMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jag har äntligen ett regani par som funkar nu!! dessa har funnit varandra så det står härliga till får dock flytta dom till ett nytt kar snart för jag ska limma om mitt kar nu och göra okm inredningen helt tror jag iaf vi får se när jag är där röjer vad det blir av det... men jag tog lite bilder på dom håll tillgodo
ingen super kvalite orkar inte fixa trixa ikväll
salmberg:
den nicaraguensisen var snyggMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
var med jinnarparen på zoomässan i fredags och då tände det lite .. ska inte sälja något utan göra om karet inredning +lite annat(är ju från Malawi tiden) kan nog bli bra, fått lite hjälp med att hysa in fisken så länge över sommaren så jag ska snart tömma detMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
v.regani står högst upp på min lista nu efter jag gjort mig av med mina v.argentea igår.Kommentar
-
om du behöver nån som kan hysa dina regani så hojtaMvh
Peter
-
Riktigt snygga bilder micke Synd att du glömde kameran när du var här skulle velat ha såna snygga bilder på min fisk oxå.. Kanske kommer fler gånger.4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
fårväl lägga upp ett par bilder oxå då..
eliotti
labridensMvh
Peter
-
Kommentar
-
jo där var mycket fint att titta på...har redan fodervärd till mina regani + peteniaoch loisellie dessa 3 par en vill jag behålla för framtiden..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar