CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Tja de är ca 8-10 cm, det är lite små, men jag såg att föräldrarna lekte i butiken bara lite större så förhoppning om en snar lek är stor, de färgar bättre normalt, men min mobilkamera är inte snabb nog att fota dem, jag får chansa, så därför får nya bilder vänta nu på kamerainköp.....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Tja de är ca 8-10 cm, det är lite små, men jag såg att föräldrarna lekte i butiken bara lite större så förhoppning om en snar lek är stor, de färgar bättre normalt, men min mobilkamera är inte snabb nog att fota dem, jag får chansa, så därför får nya bilder vänta nu på kamerainköp.....Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har förstått det.
men fiskarna får göra jobbet....
jag har lagt ett (troligt par) i en 150liters burk och resterande i en 380 liters burk, och börjat köra med lite preppat osmosvatten, ingen som vet om de har speciella vattenkrav eller bara lite åt det hårda hållet så duger det?
funderar på att dunka i en doppis oxå för att trigga, men jag har inte hittat vad de gillar för lektemp, har för mig att de går lite kallt typ 22 eller så normalt, men jag har typ 26 i luften så det blir svårt, men höja går ju alltid..Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Har förstått det.
men fiskarna får göra jobbet....
jag har lagt ett (troligt par) i en 150liters burk och resterande i en 380 liters burk, och börjat köra med lite preppat osmosvatten, ingen som vet om de har speciella vattenkrav eller bara lite åt det hårda hållet så duger det?
funderar på att dunka i en doppis oxå för att trigga, men jag har inte hittat vad de gillar för lektemp, har för mig att de går lite kallt typ 22 eller så normalt, men jag har typ 26 i luften så det blir svårt, men höja går ju alltid..
http://www.fishbase.se/Summary/speciesSummary.php?ID=6319&genusname=Herichthys&speciesname=labridensHerichthys labridens, Curve-bar cichlid, , Cichlids, aquariumKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar