CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Nee dom ser man inte för mycket av numera, men mina leker med jämna mellanrum så...Mvh Jocke
-
Enklaste sättet
att lägga upp bilder på de fiskar man har.
Helst utan att vara guldmedlem på ciklid.
Har några bilder nämnligen på mina ungdjur av Herichthys carpintis som jag skulle vilja publicera.Kommentar
-
-
Tack
Några bilder från mig, dock ingen bra kamera och dessutom skitiga rutor.Kommentar
-
Ca
ok lite bilder från mina småttingar inga kanon bilder men de syns iaf först HRP hanen min gamle mästare som förmodligen tappat tronen .sen cub honan bild2,3 sen panamensis hane4:aMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ca
sen kör vi på med mina A.Centrachtus 2 bilder på mina hanar sen en filiten fight mellan en cub hane vs Hrp hane bild 3 sen en vingklippt zonata hane bild 4 kolla kroppen tror denna kan bli en super firre så småningom.sen en gammal goding som tyvärr inte lever längre flowerhorn dog på tropiccentret delvis mitt fel platsen tröt här hemma humör fisk!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
sen kör vi på med mina A.Centrachtus 2 bilder på mina hanar sen en filiten fight mellan en cub hane vs Hrp hane bild 3 sen en vingklippt zonata hane bild 4 kolla kroppen tror denna kan bli en super firre så småningom.sen en gammal goding som tyvärr inte lever längre flowerhorn dog på tropiccentret delvis mitt fel platsen tröt här hemma humör fisk!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kul ni gillade mina bilder!Alla dessa små ungdjur jag köpte när jag sålde ut mina bjässar... är riktigt fina ex en brokig samling som ska ev utökas med någon art till kanske vi får se...loisellei ska tillbaka har en ensam fin hona som verkligen inte verka trivas längre sen hanen dog för mig lever hon i bakgrunden sällan framme hon äter iaf men beteendet är märkligt nästan som om hon sörjer?? A.Centrachtus är snälla och får kanske svårt att hävda sig vi får se.Äter glupskt växer på bra hanarna är säkert 10-12cm nu börjar färga åxo.isf låter jag gruppen gå ensamma i min 300L balja i framtiden tar gärna imot synpunkter här,cubanerna är klockrena fast köns fördelningen var lite synd 1 hona och 3 hanar+ ett dödsfall..sen har jag en liten grupp festae väldigt små växer inte så fort jo en av dom växer de andra äter men står still märkligt har för mig att de kan verkligen vara snabb växande mat får dom iaf hihi alla är väldigt röda/oranga i färgen hoppas de tar sig de ligger längst ner på rangordningen men de är små 3-5cm,till en början var dom knappt synliga i det stora på 1 par dagar de var borta fick kanske en chock av ytorna vad vet jag hehe,, men är framme nu äter som hästar iaf.Hrp gruppen är ganska stor ca 10firrar där utspridda med 2 lekpar i mitten som tampas med både cuba hanarna och säj själva men det finns grottor + gömslen till alla med klara revir gränser,, ska plantera i mina växter som jag flyttade innan salt kuren tror knappast det hade överlevt so å mycket salt ska bara byta lite mer vatten idag sen ska dom i då blir det ändå mer revir skydd detta var lite om mina firrar just nu,,hörs syns!Senast redigerad av Micke Jarhl; 30 December 2008, 13:13.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
snygga bilder micke....
själv har jag haft lite osis sita veckan både honan och hannen av t. sieboldi har gått hädan och min hanne av panamensisen....så nu får man börja om igen....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kul ni gillade mina bilder!Alla dessa små ungdjur jag köpte när jag sålde ut mina bjässar... är riktigt fina ex en brokig samling som ska ev utökas med någon art till kanske vi får se...loisellei ska tillbaka har en ensam fin hona som verkligen inte verka trivas längre sen hanen dog för mig lever hon i bakgrunden sällan framme hon äter iaf men beteendet är märkligt nästan som om hon sörjer?? A.Centrachtus är snälla och får kanske svårt att hävda sig vi får se.Äter glupskt växer på bra hanarna är säkert 10-12cm nu börjar färga åxo.isf låter jag gruppen gå ensamma i min 300L balja i framtiden tar gärna imot synpunkter här,cubanerna är klockrena fast köns fördelningen var lite synd 1 hona och 3 hanar+ ett dödsfall..sen har jag en liten grupp festae väldigt små växer inte så fort jo en av dom växer de andra äter men står still märkligt har för mig att de kan verkligen vara snabb växande mat får dom iaf hihi alla är väldigt röda/oranga i färgen hoppas de tar sig de ligger längst ner på rangordningen men de är små 3-5cm,till en början var dom knappt synliga i det stora på 1 par dagar de var borta fick kanske en chock av ytorna vad vet jag hehe,, men är framme nu äter som hästar iaf.Hrp gruppen är ganska stor ca 10firrar där utspridda med 2 lekpar i mitten som tampas med både cuba hanarna och säj själva men det finns grottor + gömslen till alla med klara revir gränser,, ska plantera i mina växter som jag flyttade innan salt kuren tror knappast det hade överlevt so å mycket salt ska bara byta lite mer vatten idag sen ska dom i då blir det ändå mer revir skydd detta var lite om mina firrar just nu,,hörs syns!Mvh Jocke
Kommentar