CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kanonbra jocke, bara att ösa på med bilder du har ju en del ovisade objekt...
vad blev det för kaamera til dottern då?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Supercoola fiskar beast. Vore mer än skoj om du fick yngel av rostratus och istlanum, som du givetvis ska sprida på marknaden. Har själv min första riktiga kull av grammodes, fast larver än så länge.Kommentar
-
Kommentar
-
Tackar Lundensis, ja Istlanumen har redan levererat Går med yngel nu.. Rostratusen är ju lite mera svårodlad men dom har alla förutsättningar nu, vissa tecken på lek har jag redan sett så jag hoppas.. Grattis till GrammodeslekenMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Så här ser det ut när man ska mata Dovii i 5-7cm klassen, hungriga små rackareMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
prova med snabbare sluttartid och större iso tal så hänger du med i de snabba rörelserna större iso tal gör bilden ljusare typ,,, kul med alla dina bilder jocke du har mycket fin fisk nu är jag på G med lite bilder åxo ska prova lite ikväll är på benen igen nuMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Dina V. heterospila var grymt vackra! Kan du inte skicka upp ett par till Umeå som julklapp? Eller kanske kubanerna? Du har mycket vacker fisk!Kommentar
-
Beast jag är inte ett dugg avundsjuk. Att just tetracantha måste vara så snygg och att man aldrig ser dom i grossistlistorna är verkligen tråkigtKommentar
Kommentar