Snyggt Jack Dempsey par!
CA-bilder del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
tack. det lustiga är att det inte är ett par. har 5st, men har inte fått fram ett par! De 2 största är nog hanar, men de spänner sig bara för varandra och inte för den 3e största, som är hona. henne skiter dem i!
kanske homo..!?!MvH
AlgebrantKommentar
-
nica hane före och efter...
Här en kass photoshop bild (jag=nybörjare)
Och här originalet
Nån som kan förklara hur man gör bakgrunden svart på bästa sätt och ökar skärpan på bilden osv?
själv använde jag brushtool till de svarta, och skärpan med unsharp mask.
Det blir ju inge vidare skärpa med mobilkamera hehe...Kommentar
-
Här en kass photoshop bild (jag=nybörjare)
Och här originalet
Nån som kan förklara hur man gör bakgrunden svart på bästa sätt och ökar skärpan på bilden osv?
själv använde jag brushtool till de svarta, och skärpan med unsharp mask.
Det blir ju inge vidare skärpa med mobilkamera hehe...Kommentar
-
jag var förbi torslanda zoo idag och såg i deras stora en stor fin Midas hane med en massa yngel runt sig och honan var brun med svarta ränder och såg inte alls ut som hanen. Finns det honor som är randiga för Midas arten eller har dom fått hybrider födda där?hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
jodå, midas finns i alla möjliga färgformer. Kolla artbeskrivningen : http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=243
Bilderna i artreg illustrerar ändå bara en del av alla färgvarianter som kan träffas på, det intressanta är att de kan ändra helt under sin livscykel dessutom, det är inte lagt kort ligger liksom.
Mvh JariSenast redigerad av jarinen; 11 December 2008, 19:11.Kommentar
-
Hej,
jodå, midas finns i alla möjliga färgformer. Kolla artbeskrivningen : http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=243
Bilderna i artreg illustrerar ändå bara en del av alla färgvarianter som kan träffas på, det intressanta är att de kan ändra helt under sin livscykel dessutom, det är inte lagt kort ligger liksom.
Mvh Jarihur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Några nytagna bilder ifrån ikväll.
nicaraguensis,Jack Dempsey och Parachromis friedrichstalii..Kommentar
-
-
-
härligt med lite nya bilder rickard
skicka på meraMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
-
-
Underbara fiskar! (synd att de fyra bilderna är brevid varandra, har inte så himlans stor skärm)Kommentar
Kommentar