Service i butik
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Undrar detsamma
Va sjutton har det med saken att göra?Sydamerikanare/centralare/levandefödare.
16500liter odlingskar.
3500liter vardagliga.
6kbm tempererad damm.
MvH
Daniel
0735-433428Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hej!
Hej!
Ja eftersom man talar om service i butik så har jag uppfattat det så la jag in en rad om lagret,Mvh Ann-Mari PS Undanber mig påhoppKommentar
-
Sydamerikanare/centralare/levandefödare.
16500liter odlingskar.
3500liter vardagliga.
6kbm tempererad damm.
MvH
Daniel
0735-433428Kommentar
-
Hej ICA handlarna är bäst=)Kommentar
-
OT
Jag tycker att gårdfaruhandlare var bäst!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Sen är ju många mer eller mindre specialliserade på olika sätt, Robban är ju liksom insatt i ciklider o bör ju veta lite det är ju hans levebröd.
Jag var på fyra tassar i Linköping i fredags o leta aquamor men de visste inget om sånt de hitta en förpackning mot sniglar och mot gälbakterier som de rekomenderade.. Men de som jobbade då kanske inte var insatta i just fisk biten men tycker ändå de ska vara lite informerade.
var sen inne på arken där hade de en förpacknig tack o lov men vad den va till visste inte hon i kassan. så det var ju tur att jag visste vad jag leta efter.4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
Men sjutton
Man kan nog inte säga på rakhand vilken butik/handlare som är bäst utan att ha besökt alla som finns och det finns säkert ett 1000tal djuraffärer i sverige.
Sen är ju många mer eller mindre specialliserade på olika sätt, Robban är ju liksom insatt i ciklider o bör ju veta lite det är ju hans levebröd.
Jag var på fyra tassar i Linköping i fredags o leta aquamor men de visste inget om sånt de hitta en förpackning mot sniglar och mot gälbakterier som de rekomenderade.. Men de som jobbade då kanske inte var insatta i just fisk biten men tycker ändå de ska vara lite informerade.
var sen inne på arken där hade de en förpacknig tack o lov men vad den va till visste inte hon i kassan. så det var ju tur att jag visste vad jag leta efter.
Kollade på grizzly igår...o de har en hel del preparat från aquamor(tillverkaren).Sydamerikanare/centralare/levandefödare.
16500liter odlingskar.
3500liter vardagliga.
6kbm tempererad damm.
MvH
Daniel
0735-433428Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Kommentar
-
Ett undantag är ju 4 Tassar (och Yllepelles butik). De som jobbar på akvariedelen där, är det ingen som slår dem på fingrarna.
Ibland så råkar man ut för praktikanter och det är det inte så mycket att göra åt.mvh Wilhelm
Kommentar