Ishockey Lag??
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ja större favoriter har fallit.
Mitt lag är och har alltid varit frölunda, men det är klart när man har varit uppväxt ca 2 km från frölundaborg.
Vem minns inte frölundas guldlag 65, där la vi grunden och jag tror fortfarande att vi har en chans mot dom så kallade favoriterna.Janne
65 var jag inte äns påtänkt så nej det kom jag inte ihåg.
Håve vann igår igen tyvärr
Jag funderar på vilket lag som är det mest folkkäraste laget och det måste vara Leksand eller Brynäs.Kommentar
-
Där satt den, ny målvakt, ny back och nytt vind i seglen!
Luleå 2 Timrå 1
Mot slutspel!
Mora och Bockarna Brynäs till allsvenskan.
Lutt, är det något lag som har flest fans spridda över landet är det solklart Leksand. Välkomnar dem gärna upp till Elitserien.Mvh AlexKommentar
-
Ja Leksand och Brynäs är de lag som helt klart har flest supporters som inte är knutna till lagets ort. Vill tro at Färjestad är den som kommer på tredje plats.... men en bra bit bakom dessa båda lag.
Spelar dock mindre roll att vara 3.a på den listan när man istället är återkommande 1:a på slutspelslistan.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
skrällarnas lag lule. tyvär är det inte i positiv bemärkelse jag jag menar när jag skriver skrällarnas lag. Men slutspel hoppas man fortfarande på och med Mylly i målet så tror jag de kan gå.Kommentar
Kommentar