Argtråden!!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bright_Blue
    NCS Medlem
    • June 2004
    • 1582

Här kommer en till: Lets Dance! Hur kan man kolla på sånt skit? tackar vet jag På spåret.

Kommentar

• janne dansk
      Användare
      • April 2004
      • 140

Ursprungligen postat av Bright_Blue
      Här kommer en till: Lets Dance! Hur kan man kolla på sånt skit? tackar vet jag På spåret.
      vilken bio går den på,är du jagt intreserat =)
      mvh janne
      200l 1000l på g
      <b>
      Min Zoon</b>

Kommentar

• Pieter
        Användare
        • August 2004
        • 251

Ursprungligen postat av tezz
        Prata med vetrinär det fins lugnande medel som ska funka bra
        Min dotter på 1,5år skulle ej bli glad över ett förbud hon pratar fortfarande exalterat om nyårs raketerna
        ozric, tezz glömde tilläga att det är till din fyrfotade vän som skall ha pillrerna

//pieter

Kommentar

• ozric
          Användare
          • March 2004
          • 3187

Jaja, DEM pillrena ja!
          "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
          c",)

Kommentar

• henrikrock
            Användare
            • November 2003
            • 97

Fan också! Nu är spriten slut i det jävla glaset! Ska man behöva gå ända bort till kylen för å hämta mer?

Kommentar

• Wilhelm
              Användare
              • April 2002
              • 9104

har du ingen hushållerska?
              mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
              Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
              www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• henrikrock
                Användare
                • November 2003
                • 97

Det är jag som är husållerskan!

Kommentar

• malawijanne
                  Banned
                  • November 2005
                  • 3216

Ursprungligen postat av henrikrock
                  Det är jag som är husållerskan!
                  .Janne

Kommentar

• Lundensis
                    Användare
                    • March 2004
                    • 2262

Ursprungligen postat av henrikrock
                    Fan också! Nu är spriten slut i det jävla glaset! Ska man behöva gå ända bort till kylen för å hämta mer?
                    Själv doppar jag bara ner glaset i sprithinken under soffbordet.

Kommentar

• Hagge
                      Användare
                      • January 2003
                      • 432

Lekte inte du med smällare när du va liten i annart fall måste du haft en tråkig barndom

Jag lekte med smällare som barn men det är inget argument för att det är riktigt eller värt de risker det faktiskt medför -FOLK DÖR!

Man behövde inte ha bilbälte på ungarna i baksätet när jag var liten kotte heller, varför ska vi då ha det idag? Det händer väl ändå inte mig/oss!? Det var ju roligt att vara på bilsemester när man kunde springa omkring som man ville i baksätet istället för att sitta fastspänd.....
                      /Fredrik

Kommentar

• StefanL
                        Användare
                        • August 2002
                        • 10777

Lekte inte du med smällare när du va liten i annart fall måste du haft en tråkig barndom
                        Jag lekte inte speciellt med smällare när jag var liten...och jag hade en kanonbra barndom! Något som jag gläds av än med minnen som gör att man skrattar sig galen tillsammans med barndomspolarna.

Smällare är fint att se på och ger en god stämning runt speciella högtider, men jag förstår även de som störs av det då en del totalt struntar i sin omgivning bara för att ha kul själv. Världen är egoistisk...och fylld av mer eller mindre idioter.

Många saker känns dock mer irriterande än andra..t ex:

Svenska rättsystemets flathet mot våldsbrottslingar och invandrare som missbrukar svenska samhällets givmildhet att hjälpa dom i deras utsatta situation med att utföra brott.
                        Amerikanska rättsystemets fiasko med kändisar som gör brott...
                        Fattigdom och exploatering av unga barn i sex industri, barnarbete osv...
                        Girighet hos redan rika personer som har allt men inte vill ge något tillbaka...
                        Skövling av världens naturtillgångar...
                        Överflöd av mat och lyx i I-länder medans andra människor lider i andra delar av världen.
                        Miljöförstörelsens fortsatta överlevnad som uppmuntras genom att världens maktpersoner vägrar släppa på stolthet och dumhet.

Ett uttalande från en viss personlighet som har Sverige att tacka för allt, men direkt han står åtalad för brott så skäms han över att vara svensk. Bedrövligt och Sverige borde klippa passet utan prut!

Oj..det finns mycket som gör mig arg och besviken i dagens värld och samhälle.
                        Senast redigerad av StefanL; 26 January 2008, 16:38.

Kommentar

• tezz
                          Användare
                          • February 2006
                          • 1069

Ursprungligen postat av Hagge
                          Jag lekte med smällare som barn men det är inget argument för att det är riktigt eller värt de risker det faktiskt medför -FOLK DÖR!

Man behövde inte ha bilbälte på ungarna i baksätet när jag var liten kotte heller, varför ska vi då ha det idag? Det händer väl ändå inte mig/oss!? Det var ju roligt att vara på bilsemester när man kunde springa omkring som man ville i baksätet istället för att sitta fastspänd.....
                          Jag tycker det är mer sjukt med bälteslag fram kan man inte själv få avgöra hur mycket man vill slå sig
                          Tycker du det är roligt att springa kring i bilen köp då en raggarbil(rackarbil)äldre än 68 där behöver man ej bälte
                          Bättre leva lite farligt än att dö av tristess

Kommentar

• tezz
                            Användare
                            • February 2006
                            • 1069

Ursprungligen postat av Malawe
                            Jag lekte inte speciellt med smällare när jag var liten...och jag hade en kanonbra barndom! Något som jag gläds av än med minnen som gör att man skrattar sig galen tillsammans med barndomspolarna.

Smällare är fint att se på och ger en god stämning runt speciella högtider, men jag förstår även de som störs av det då en del totalt struntar i sin omgivning bara för att ha kul själv. Världen är egoistisk...och fylld av mer eller mindre idioter.

Många saker känns dock mer irriterande än andra..t ex:

Svenska rättsystemets flathet mot våldsbrottslingar och invandrare som missbrukar svenska samhällets givmildhet att hjälpa dom i deras utsatta situation med att utföra brott.
                            Amerikanska rättsystemets fiasko med kändisar som gör brott...
                            Fattigdom och exploatering av unga barn i sex industri, barnarbete osv...
                            Girighet hos redan rika personer som har allt men inte vill ge något tillbaka...
                            Skövling av världens naturtillgångar...
                            Överflöd av mat och lyx i I-länder medans andra människor lider i andra delar av världen.
                            Miljöförstörelsens fortsatta överlevnad som uppmuntras genom att världens maktpersoner vägrar släppa på stolthet och dumhet.

Ett uttalande från en viss personlighet som har Sverige att tacka för allt, men direkt han står åtalad för brott så skäms han över att vara svensk. Bedrövligt och Sverige borde klippa passet utan prut!

Oj..det finns mycket som gör mig arg och besviken i dagens värld och samhälle.
                            Är det inte sjukare att 1/3 av jordens befolkning lever i lyx i något dom kallar demokrati när dom andra 2/3 inte får vara med och bestämma

Kommentar

• Malawi-micke
                              Användare
                              • February 2004
                              • 63

Argtråden

Till ozric
                              Att önska en massa personskador va ju väldigt moget.
                              Jag lever med en son på 8 år som varenda jävla gång träffar en hund så skriker han och grinar för att han är så rädd ska jag ge honnom piller med. alla hundägarre bara säger han är ju så snäll(skiter jag fullständigt i och kommer alltid att göra så länge hundägare inte alla och då menar jag alla hundägare tar sitt ansvar och kopplar sin hund spelar ingen roll hur jävla snäll hundfan är den ska vara kopplad.och dessa bajs högar som ligger överallt fan tror att jag sak nog sätta mig ner utanför en hundägare och bajsa jag med.
                              Fyrverkerier ska skutas på nyårsafton och inget mer ska man göra det så ska man givetvis fixa ett polis tillstånd och prata med dom grannar man har som har hund.
                              Ömsesidig respekt är det som ska gälla

Micke
                              In Hoc Signo Vinces

Kommentar

• ozric
                                Användare
                                • March 2004
                                • 3187

Har aldrig påstått att jag e "mogen" utan jag beskrev bara känslan av hur det e å va hundägare i dessa tider av doomsdays!
                                Om andra hundmänniskor pockar skit el ahr sina hundar kopplade el vad det nu var som va problemet ger jag totalt faan i,även om jag kan gå igod för det i en värld av/i respekt.

Ömsesidig respekt,Ja! Men av vissa krävs det mer, dessvärre!

Ps.grabben din borde träffa Oz! Han har "botat" många kids! Faktiskt löjligt snäll!
                                "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
                                c",)

Kommentar

Arbetssätt...