Joxigt på webben

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-Maja
    Användare
    • December 2004
    • 1324

Joxigt på webben

Två frågor:

1) Skulle annonsera genom att skänka bort lite växter och upptäckte att min annons kategoriserats med "S" vilket både skänkes och säljes gör. Det verkar inte särskilt fiffigt kategoriserat!?

2) Skulle ändra min e-post men fick ett felmeddelande om att min nya inte var samma som den gamla. Tacka fan för det!?

För övrigt är det kul att se att ni lever, för det gör jag med:-)
  • Kalle-Maja
    Användare
    • December 2004
    • 1324

Vet inte varför ingen webmänniska svarat, kanske var min ton lite för raljant, men jag är fortfarande nyfiken.

1. Är det inte dumt att både skänkes och säljes förkortas med S i listan med annonsrubrikerna? Jag fick t ex slänga massa växter i helgen för att ingen ville ha dom. Kan tänka mig att fler hade fått ögonen på att det fanns gratis växter om det lite tydligare framgått.

2. Gör jag något fel när jag försöker byta webadress? När jag försöker får jag ett kryptiskt meddelande om att den nya adressen inte stämmer med den gamla.

Kommentar

• Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

Kul att se dig åter Kalle-Maja. Kan bara skylla på tidsbrist gällande svar på dina frågor

Ursprungligen postat av Kalle-Maja
      1) Skulle annonsera genom att skänka bort lite växter och upptäckte att min annons kategoriserats med "S" vilket både skänkes och säljes gör. Det verkar inte särskilt fiffigt kategoriserat!?
      Det har du helt rätt i. För att förtydliga så har jag nu ändrat så att det nu anges Skänkes istället i rubrikraden när det rör sig om Skänkes. Tack för att du uppmärksammade detta.

Ursprungligen postat av Kalle-Maja
      2) Skulle ändra min e-post men fick ett felmeddelande om att min nya inte var samma som den gamla. Tacka fan för det!?
      Antar att du förökt göra denna ändring via Mina profiluppgifter (http://www.ciklid.org/forum/profile.php?do=editpassword). För att ändringen skall ske krävs att man fyller i 3 fält:

Skriv in ditt nuvarande lösenord för att fortsätta:
      Ny epostadress:
      Bekräfta ny epostadress:

Den gamla adressen skall du aldrig behöva ange. Däremot krävs att du fyller i nuvarande lösenord, som en extra kontroll av att du byter adress.

Hoppas att allt fungerar som det skall sedan, annars får du återkomma.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Kalle-Maja
        Användare
        • December 2004
        • 1324

Jamen då gick det ju bättre att byta e-postadress. Jag trodde att nuvarande lösenord bara behövde anges om man ville ändra till ett nytt dito. Men men, nu är allt frid och fröjd igen.

Kommentar

• Koi-fantast
          Användare
          • November 2007
          • 555

Nu måste du skänka mer och se om det funkar bättre..
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1728683
          http://www.bollmoraakvarieklubb.org/

Kommentar

Arbetssätt...