If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Slutgilitig avstämning av medlemsbehörigheter för de som hade behörigheten föregående år har nu skett, vilket ger oss följande lista av forumsanvändare som nu innehar NCS Medlemsbehörighet.
Har att göra med exporten som jag gjorde som ligger till underlag till listan.
På forumet finns ett antal behörighetsgrupper, där man alltid har en primär tillhärighet och en sekundär tillhärighet. Listan ovan är baserad på primär tillhärighet.
Forumsanvändare som har andra roller som medlem av Artregister, Forumsvärd, Styrelsemedlem m.m har därför en annan primärgruppp, och därför kom de inte med i listningen. De har dock gåtts igenom precis som de andra.
Har att göra med exporten som jag gjorde som ligger till underlag till listan.
På forumet finns ett antal behörighetsgrupper, där man alltid har en primär tillhärighet och en sekundär tillhärighet. Listan ovan är baserad på primär tillhärighet.
Forumsanvändare som har andra roller som medlem av Artregister, Forumsvärd, Styrelsemedlem m.m har därför en annan primärgruppp, och därför kom de inte med i listningen. De har dock gåtts igenom precis som de andra.
hej har du glömt mig jag är medlem 2008
allt jag säger är min egen åsikt jag har mer än 35 års erfarnhet att hålla malawi o tanganyika så jag har haft det mesta till 85% VF
Nej jag har inte glömt dig, utan snarare inte haft den blekaste aning om att du var berättigad till NCS Medlemsbehöhrighet i forumet.
För att få behörigheten krävs att man aviserar sitt medlemskap genom att göra en medlemsansökan, eftersom vi inte har den blekaste aning om vem som står bakom ett forumsnamn förrän man låter oss veta det.
Läs mer om NCS Medlemsbehörighet 2008 på Ciklid.se här
Nu har jag i alla fall gett dig behörigheten, men glömt inte detta till kommande år.
Nej jag har inte glömt dig, utan snarare inte haft den blekaste aning om att du var berättigad till NCS Medlemsbehöhrighet i forumet.
För att få behörigheten krävs att man aviserar sitt medlemskap genom att göra en medlemsansökan, eftersom vi inte har den blekaste aning om vem som står bakom ett forumsnamn förrän man låter oss veta det.
Läs mer om NCS Medlemsbehörighet 2008 på Ciklid.se här
Nu har jag i alla fall gett dig behörigheten, men glömt inte detta till kommande år.
tack för det
allt jag säger är min egen åsikt jag har mer än 35 års erfarnhet att hålla malawi o tanganyika så jag har haft det mesta till 85% VF
Hej
Jag skulle gärna återvända nu när jag har hittat sugen igen efter ett uppehåll.
Ska jag betala och ange mitt gammla medlemmsnummer, eller får jag ett nytt?
Hej
Jag skulle gärna återvända nu när jag har hittat sugen igen efter ett uppehåll.
Ska jag betala och ange mitt gammla medlemmsnummer, eller får jag ett nytt?
Betala och ange namn och ditt gamla nummer så bör medlemsansvarig kunna hitta dig som tidigare medlem (om det nu inte är många år sedan du senast var medlem). Får det plats vid betalning så lägg även med adressuppgifter.
Finns ditt gamla nummer kvar så får du det med största sannolikhet, annars får du ett nytt.
Hejsan, någon skrev till mig att medlemskorten med största sannolikhet skulle dyka upp i den gångna veckan. Tänkte bara höra om det dyker upp denna veckan istället? MVH // Mathias
Hejsan, någon skrev till mig att medlemskorten med största sannolikhet skulle dyka upp i den gångna veckan. Tänkte bara höra om det dyker upp denna veckan istället? MVH // Mathias
Jag är medlem hos ciklid jag betalade min medlemsavgift i februari får jag mitt första nummer när andra ciklidbladet kommer
Hej, det är helt riktigt uppfattat! Om man betalar in sin medlemsavgift efter det att vi gjort utskicket så finns det egentligen inte utrymme rent portomässigt att göra utskick av lösnummer. Samtidigt så tar ju det en himla tid att skicka lösnummer så det hoppas jag att folk förstår, det skulle vara en halvtidstjänst att skicka ut medlemskort, tidningar så fort det kommer in en enskild betalning. Som det funkar idag så gör vi ibland extra utskick när det är många som betalt in för då kan vi skicka till ett lägre porto, men det är ändå ett himla mäck att få ihop det (tidningarna finns i sth och jag sitter i borås..tex...)
Att skicka en tidning inom Sverige kostar 10 kronor ifall vi gör ett samutskick där alla tidningar går iväg, men att posta en lös tidning kostar (för senaste numret) ca 40 kronor, då kan var och en själva räkna ut att med en medlemsavgift på runt 250 kronor så finns det inte utrymme för så värst många 40 kronorsporton per år/medlem....
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Jag är medlem hos ciklid jag betalade min medlemsavgift i februari får jag mitt första nummer när andra ciklidbladet kommer
EDIT
Nu när jag kollar i listan över utskickade tidningar så var du med i det extra utskick som jag gjorde för ett par veckor sedan. Kolla med din brevbärare ifall han inte snott tidningen för dig och har han det så får jag sätta upp dig på listan över dom som skall få en ny tidning vid nästa utskick. Du kan maila mig direkt istället medlem@ciklid.se
/magnus
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Kommentar