NCS Medlemsbehörighet 2008 - på Ciklid.se

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 7334

Tillkomna forumsansvändare med NCS Medlemsbehörighet 2008.

Dansken
    edlund
    KuRtaN
    Rickard
    Erik Wikström
    joe
    robjo
    Senast redigerad av Joakim Draktoft; 18 March 2008, 14:31.
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• joe
      Användare
      • June 2006
      • 1451

Då var man med igen - tackar! Och beklagar att jag var sen med medlemsavgiften, ska försöka låte bli det i framtiden.
      MVH - joe

Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

Kommentar

• Ola Svensson
        Användare
        • April 2002
        • 14633

Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
        Slutgilitig avstämning av medlemsbehörigheter för de som hade behörigheten föregående år har nu skett, vilket ger oss följande lista av forumsanvändare som nu innehar NCS Medlemsbehörighet.
        Varför är inte du och jag med på listan?
        Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

Har att göra med exporten som jag gjorde som ligger till underlag till listan.

På forumet finns ett antal behörighetsgrupper, där man alltid har en primär tillhärighet och en sekundär tillhärighet. Listan ovan är baserad på primär tillhärighet.

Forumsanvändare som har andra roller som medlem av Artregister, Forumsvärd, Styrelsemedlem m.m har därför en annan primärgruppp, och därför kom de inte med i listningen. De har dock gåtts igenom precis som de andra.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• ciklidjorgen
            Användare
            • September 2006
            • 32

Har att göra med exporten som jag gjorde som ligger till underlag till listan.

På forumet finns ett antal behörighetsgrupper, där man alltid har en primär tillhärighet och en sekundär tillhärighet. Listan ovan är baserad på primär tillhärighet.

Forumsanvändare som har andra roller som medlem av Artregister, Forumsvärd, Styrelsemedlem m.m har därför en annan primärgruppp, och därför kom de inte med i listningen. De har dock gåtts igenom precis som de andra.
            hej har du glömt mig jag är medlem 2008
            allt jag säger är min egen åsikt jag har mer än 35 års erfarnhet att hålla malawi o tanganyika så jag har haft det mesta till 85% VF

Kommentar

• Joakim Draktoft
              NCS Medlem
              • April 2002
              • 7334

Ursprungligen postat av ciklidjorgen
              hej har du glömt mig jag är medlem 2008
              Nej jag har inte glömt dig, utan snarare inte haft den blekaste aning om att du var berättigad till NCS Medlemsbehöhrighet i forumet.

För att få behörigheten krävs att man aviserar sitt medlemskap genom att göra en medlemsansökan, eftersom vi inte har den blekaste aning om vem som står bakom ett forumsnamn förrän man låter oss veta det.

Läs mer om NCS Medlemsbehörighet 2008 på Ciklid.se här

Nu har jag i alla fall gett dig behörigheten, men glömt inte detta till kommande år.
              Joakim Draktoft
              f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Joakim Draktoft
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 7334

Fler med NCS Medlemsbehörighet 2008

ciklidjorgen
                Mappe
                Joakim Draktoft
                f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• ciklidjorgen
                  Användare
                  • September 2006
                  • 32

Nej jag har inte glömt dig, utan snarare inte haft den blekaste aning om att du var berättigad till NCS Medlemsbehöhrighet i forumet.

För att få behörigheten krävs att man aviserar sitt medlemskap genom att göra en medlemsansökan, eftersom vi inte har den blekaste aning om vem som står bakom ett forumsnamn förrän man låter oss veta det.

Läs mer om NCS Medlemsbehörighet 2008 på Ciklid.se här

Nu har jag i alla fall gett dig behörigheten, men glömt inte detta till kommande år.
                  tack för det
                  allt jag säger är min egen åsikt jag har mer än 35 års erfarnhet att hålla malawi o tanganyika så jag har haft det mesta till 85% VF

Kommentar

• Bosse.J
                    Användare
                    • August 2003
                    • 205

Hej
                    Jag skulle gärna återvända nu när jag har hittat sugen igen efter ett uppehåll.
                    Ska jag betala och ange mitt gammla medlemmsnummer, eller får jag ett nytt?
                    Bosse.J

Kommentar

• Joakim Draktoft
                      NCS Medlem
                      • April 2002
                      • 7334

Ursprungligen postat av Bosse.J
                      Hej
                      Jag skulle gärna återvända nu när jag har hittat sugen igen efter ett uppehåll.
                      Ska jag betala och ange mitt gammla medlemmsnummer, eller får jag ett nytt?
                      Betala och ange namn och ditt gamla nummer så bör medlemsansvarig kunna hitta dig som tidigare medlem (om det nu inte är många år sedan du senast var medlem). Får det plats vid betalning så lägg även med adressuppgifter.

Finns ditt gamla nummer kvar så får du det med största sannolikhet, annars får du ett nytt.
                      Joakim Draktoft
                      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• KuRtaN
                        Användare
                        • February 2008
                        • 778

Hejsan, någon skrev till mig att medlemskorten med största sannolikhet skulle dyka upp i den gångna veckan. Tänkte bara höra om det dyker upp denna veckan istället? MVH // Mathias
                        Over and out // Mathias

Jordätare - Eartheater - Dustsmasker

Kommentar

• Mikael W
                          NCS Medlem

• August 2002
                          • 8621

Ursprungligen postat av KuRtaN
                          Hejsan, någon skrev till mig att medlemskorten med största sannolikhet skulle dyka upp i den gångna veckan. Tänkte bara höra om det dyker upp denna veckan istället? MVH // Mathias
                          Ja, det skall det. Postat förra torsdagen.
                          mvh
                          Mikael W
                          (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• lobbe
                            Användare
                            • November 2005
                            • 38

Jag är medlem hos ciklid jag betalade min medlemsavgift i februari får jag mitt första nummer när andra ciklidbladet kommer
                            diskustobbe

Kommentar

• Byttorp
                              Användare
                              • November 2003
                              • 1585

Ursprungligen postat av lobbe
                              Jag är medlem hos ciklid jag betalade min medlemsavgift i februari får jag mitt första nummer när andra ciklidbladet kommer

Hej, det är helt riktigt uppfattat! Om man betalar in sin medlemsavgift efter det att vi gjort utskicket så finns det egentligen inte utrymme rent portomässigt att göra utskick av lösnummer. Samtidigt så tar ju det en himla tid att skicka lösnummer så det hoppas jag att folk förstår, det skulle vara en halvtidstjänst att skicka ut medlemskort, tidningar så fort det kommer in en enskild betalning. Som det funkar idag så gör vi ibland extra utskick när det är många som betalt in för då kan vi skicka till ett lägre porto, men det är ändå ett himla mäck att få ihop det (tidningarna finns i sth och jag sitter i borås..tex...)
                              Att skicka en tidning inom Sverige kostar 10 kronor ifall vi gör ett samutskick där alla tidningar går iväg, men att posta en lös tidning kostar (för senaste numret) ca 40 kronor, då kan var och en själva räkna ut att med en medlemsavgift på runt 250 kronor så finns det inte utrymme för så värst många 40 kronorsporton per år/medlem....
                              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                              Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
                                Användare
                                • November 2003
                                • 1585

Ursprungligen postat av lobbe
                                EDIT
                                Nu när jag kollar i listan över utskickade tidningar så var du med i det extra utskick som jag gjorde för ett par veckor sedan. Kolla med din brevbärare ifall han inte snott tidningen för dig och har han det så får jag sätta upp dig på listan över dom som skall få en ny tidning vid nästa utskick. Du kan maila mig direkt istället medlem@ciklid.se
                                /magnus
                                Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                                Ordförande GCG

Kommentar

Arbetssätt...