NCS Medlemsbehörighet 2008 - på Ciklid.se
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
Nej då det är inte så att det är för mycket för att hinna med utan att man befunnit sig på semester på Kreta och väl hemkommen så gav adsl-modemet till bredbandet upp vid omstart. Men nu är jag igång igen:
Guzrob
Hans Eklund
prinsessan
Slagskott
Däremot så har jag inga uppgifter på dig weelin, men så är också min senaste medlemslista från 24/4. Skall be medlemsansvarig om en uppdaterad så godkänner jag dig sedan.
Ja jag skickade in min medlemsbehörighet den 15/5 så den finns kanske med på nästa lista.Kommentar
-
Nu har jag fått en ny lista och följande har då tillkommit:
oaken
Ola Sjödin
weeelinJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Normalt är ca 3-4 veckor efter att inbetalning har inkommit, men medlemsansvarig är den som kan ge dig bäst svar, eftersom det är han som skickar ut dem.
På senaste medlemsutdraget jag fick från medlemsansvarig idag så fanns du registrerad vilket vetyder att betalningen i alla fall kommit in.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Då har jag skickat ut medlemskorten till er som betalt i anslutning till sommaren och strax innan. Och för alla er andra så är det hög tid att betala in nu och få ta del av CB1,2 och kommande CB 3.
Som en bonus så förmedlar NCS dessutom 50 kronor av medlemsavgiften som till insamlingen Stuart Grant´s Minnesfond.
Passa därför på att slå två flugor på samma gång...och om ni dessutom värvar en eller flera nya medlemmar på samma gång så blir ju effekten ännu bättre samtidigt som ni deltar i utlottning av fina priser.
ps. värva kan ju alla göra, även ni som redan är medlemmarTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
NCS medlemsbehörighet ordnad för:
Mr HappyJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
HåkanM
janne63
knockoutJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
-
Senaste medlemsregister som jag har utdrag från är 08-08-04 och där var du ju förstås inte med.
Ta kontakt med medlemsansvarige Magnus Byttorp Mattiasson för att verifiera status.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ett helt gäng som nu fått NCS Medlemsbehöroghet:
Aleksander Danielsen
Altolamprologus
Anders. Hägersten
AORFISH
hanna
Jan Sørensen
jemmba
kennetho
LidebyJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Har nu fått tre ciklidblad och har medlems nr 2100. Men har inte fått någon behörighet. Har jag missat något?I källaren finns nära 50 olika arter Malawi/Tanganyika i hundra akvarier...Kommentar
Kommentar