NCS Medlemsbehörighet 2008 - på Ciklid.se
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Efter att medlemskorten nu börjat droppa in i brevlådorna så är det ett gäng som gjort ansökan om NCS Medlemsbehörighet 2008 som nu har godkännts:
Classemann
fishweed
jerkbirger
Kentgerry
lina_andreasson
mabbo
Pangaea
PuTTeN
SchmysJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Fler med behörighet
klimpan69
Nilsrolf
sa-aquaJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Kommentar
-
Mighty
Palle71
snarten
Thomas_T
trallgökSenast redigerad av Joakim Draktoft; 10 April 2008, 00:24.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Så nu har jag registrerat 250 spänn att betalas in till NCS så fort banken hinner. Ser med spänning fram emot att få läsa första ciklidbladet och få joxa lite mer med forumet. Och äras den som äras bör. Utan medlem LN hade jag nog inte gått med så fort. Hans ovärderliga hjälp med osmosvatten var droppen som fick mig att gå medSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Hejsan
Nu har jag betalt in min årsavgift 2008 till NCS och ansökt om medlemsbehörighet 2008.
Är det någonting mer jag skall göra?
Skickas årets redan utkomna Ciklidbladet?Kommentar
-
Du kan däremot få se till att byta avatar så att du uppfyller kraven som gäller för avatar. Läs mer här
Ciklidbladet som hittills kommit ut skickas till dig i samband med att nästa nummer kommer ut. I ditt fall blir det då kring den 20 maj, som är preliminärt utgivningsdatum för CB2, och då får du både CB1 och CB2.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Undrar vad jag skall hitta på för att komma med
Nu borde pengarna ramlat in för flera dagar sen på NCS konto. Säg till mig om de inte har det för då får jag nog ta och kolla med min bank vad som har hänt.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Skall be medlemsansvarig om ett nytt utdrag av medlemslista så att jag kan stämma av mot den, så vet vi med säkerhet och du får dina behörigheter.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Nu finns en ny lista till dig Joakim. Och för alla andra...hög tid att betala in medlemsavgiften för i år...så missar ni inte CB 2 som kommer ut i slutet av Maj.....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ny användare med NCS Medlemsbehörighet
Andersrosie
Olorin
popetoteror
ture640Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
Kommentar