Slänger in en hästnos. Testade macrot i all hast.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Malen ser ut att vara en Acanthicus adonis, låter det bekant?Kommentar
-
Kommentar
-
Otroligt vackra fuelleriborniKommentar
-
-
Kommentar
-
kan ju meddela att den fisken inte lever mer. idag fick den så mycket stryk så ena ögat slets bort. sen blev han så gott som slaktad av dom andra fiskarna, innan jag hann plocka ut honom,Jag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
Hoppas att du har lika starka hanar kvar i gruppen nu och att det hjälper till att hålla lingnet i burken... Skal själva ha Simonichromis så nu har man lite
försmak av kaosen som kan komma i ett kar med aggro firrar....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Synd att höra. Har alltid varit svag för C. horei, men den verkar vara så aggressiv inom arten. Ang. rovisar så kan jag bara hålla med. Har haft Lepido. elongatus ca 1,5 år och allt funkade bra, men när de tappar humöret går det snabbt. Efter ett vattenbyte fick hanen spatt och attackerade honan. Inte bara genom att jaga och hota utan han gick in för att döda, angrepp på flankerna. Han tog ihjäl en mindre hane tidigare på samma sätt. Nu sitter jag med en stor singelhane, så jag har den som "showfisk" istället.
mvh,
ChristerKommentar
-
visst är de tråkigt när de blir så här. särskilt då när man köpt sig VF fisk oxå.
kanske helt enkelt få skaffa mig ett gäng till o släppa i. kan vara ett hjälpmedel sägs de, men de är ju vågat. mina Frontoser som går i samma kar börja bli rädda för C. Horei nu, står bara i ett hörn i vibbrerar.Jag ser dåligt när jag blundarKommentar
-
Här kommer en bild utav ett mbuna par.
metriaclima fainzilberi "yellow chest"Kommentar
-
visst är de tråkigt när de blir så här. särskilt då när man köpt sig VF fisk oxå.
kanske helt enkelt få skaffa mig ett gäng till o släppa i. kan vara ett hjälpmedel sägs de, men de är ju vågat. mina Frontoser som går i samma kar börja bli rädda för C. Horei nu, står bara i ett hörn i vibbrerar.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Snygga firrar mabboDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Fint, levande bilder. Jag tycker A. Baenschi är undebara. Min nyköpta hanne blev ihälslagen nyligen. Så nu ryker den skyldige ut ur burken.... Men det var mitt fel som borde anat vad som skulle kunna hända:- Men jag köper en ny på LeasingKommentar
Kommentar