If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
synd att man inte klara av att få bra skärpa på ett sådant foto, för dessa färger hanen har är ju helt otroligt vackra. skall försöka o jobba på o fixa en mycket bättre bild,
lite nya bilder jag tagit... =)
bild 1 en mal jag skaffat mig, kommer inte ihåg vad den heter + mina pygme pansarmalar och lite på C. Grammodes yngel
bild 2 en till bild på malen
bild 3 Hantelciklid
bild 4 Guldsömm
bild 5 Metae
Kanon häfftiga. Vad e det för firrar igentligen? Är det rovfiskar ifrån Tanganyika sjön eller?
Japp de är rovisar från Tanganyika. helt otroligt granna, gör sig tyvärr inte lika bbra på bild som i verklighet, de sägs att de är grymt aggro, visst de märks att de börja hetta till ordentligt i karet.
här har vi en riktigt fighter, hans vänstra öga hänger halvt utanför. fast de kan ju vara hornhinnan som har fått sig lite pisk, inte så konstigt så som dom röjer i karet,
här har vi en riktigt fighter, hans vänstra öga hänger halvt utanför. fast de kan ju vara hornhinnan som har fått sig lite pisk, inte så konstigt så som dom röjer i karet,
Vill inte verka negativ, men när det ser ut så där brukar det innebära att fisken dör efter ett tag.....
Vill inte verka negativ, men när det ser ut så där brukar det innebära att fisken dör efter ett tag.....
Men de är ju inte mycket man kan göra åt de, har ju inge annat kar jag kan stoppa ner den i. eller är de någon som har någe braiga tips på vad man kan göra.
hörde att slänga i mera fisk i karet kan hjälpa. men är inte så sugen på de.
Kommentar