If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sjysta Firrar Oden. Är Occra en fångstplats? Har för mig jag sett en liknande men som har blått i ryggfenan med....
Beror nog lite på lysrören i karet, Bytade ramp och tog detta fotot och då e det en annar ryggfene färg. Riktigt dåligt foto men det e ju ryggfenans färg vi vill se
Beror nog lite på lysrören i karet, Bytade ramp och tog detta fotot och då e det en annar ryggfene färg. Riktigt dåligt foto men det e ju ryggfenans färg vi vill se
Oki, då e det samma fisk som jag såg på leasing nyligen. Fastnade för dem direkt. Men jag har en MC ifrån Thumbi west som jag också diggar
Henrik inte för det har med detta att göra igentligen men du har väl inte BULE fiskat upp din fete torsk på bilden va ?
Du kan vara lugn. Lite långt från Gällivare till bulefiskets mecka - Öresund. Denna torsk är ärligen fångad i början av februari med en 500g svenskepilk i Ofotfjorden, mellan Ballangen och Kjeldbotn.
Har en svägerska som bor där och dom har båt...
Men helt rätt, bulefiske borde förbjudas.
Du kan vara lugn. Lite långt från Gällivare till bulefiskets mecka - Öresund. Denna torsk är ärligen fångad i början av februari med en 500g svenskepilk i Ofotfjorden, mellan Ballangen och Kjeldbotn.
Har en svägerska som bor där och dom har båt...
Men helt rätt, bulefiske borde förbjudas.
Skönt Henrik
Blev lite fundersam när jag la ögonen på den store i famnen
Var tvungen att prova mitt nya objektiv som jag fick hem igår. Tur att jag inte köpte det bara för att fota fiskar, för man måste sitta en bra bit från karet (närgräns vid macro - 90cm), dessutom är det ganska så tungt så det är inte det lättaste att hålla kameran still.. Får väl köpa ett batterigrepp som motvikt
1. En blå delfin
2. Två blåa delfiner
3. L. trew. Chilumba
4. Saulosi
5. Acei
Kommentar