Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Bild 1 Galaxiesrasbora
Bild 2 Dvärgrasbora
Bild 3 Close up på min lilla gibbiceps
Bild 4 Min Gökishur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
-
hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Kommentar
-
Nja, e inte ofta den e framme och färgad, har en grupp 3+5 ungdjur som e precis mellan ofärgade och färgade, men knäpper jag några bra så lägger jag upp dom...Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommentar
-
Tycker man ser den oftare och oftare i butikerna, och priset har sjunkit rätt rejält sedan introduktion. Rätt skygg och tillbakadragen, men bättre än många andra i samma släkte. Kan vara svår "att få syn på" i butikerna, man får kika nära för att se hur grann den är. Liknar nästan en pytteliten röding...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Aulonocara Firefish. Simmar hemma hos mig sen 2 veckor tillbaka.Kommentar
-
Kommentar
-
Du har nod rätt Janne.Jag ropade in honom på en akution. Vad är skillnaden i utseendet på Firefish och dragonblood. Det är en variant på firefish eller hur?Kommentar
-
Men det är säkert en variant på firefishen kanske till och med samma fisk, men det är kanske någon annan här på forumet som vet vad det är för skillnad på firefish och dragonblood.JanneKommentar
-
Tror ni inte att alla olika namn på de röda aulonocarorna är försäljningstricks?
En blaskig "firefish" säljer säkert bättre som "dragon blood".Tony EnglundKommentar
-
Kasst foto i dagsljus....
..platsar inte bland alla superfoton från er som jag med spänning kollar in...men mav Firefish vs. Dragonblood. Detta är min Firefish "the real thing"
....fotat i dagsljus med reflexer och allt ;-)Lite diskus, mal & malawi bilder
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=272123Kommentar
Kommentar