Fisk och akvarierelaterade bilder - del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja de blir gulare med åldern. Det stämmer. Som tur är så får man nya småttingar att titta på då och då Dessutom ser de äldre honorna lite tuffa ut. Som gråhåriga gummorDet går alltid en senare buss.Kommentar
-
Gråhåriga gummor. Ja det låter inte glamoröst direkt. Jag skall ha dom så länge dom inte ser alltför trista ut. Den här malawin e ju lite upponer ihuvudtaget verkar det som.
Har hört att dom har legendarisk krigar status, mina håller sig på mattan än så länge.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Väldig fin bild på vad det nu är för nåt.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ett par nytagna// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Close up på en sötvattensbarracuda
Ruskigt snabba rovfiskar, synd bara att de är så blyga.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
har en synodontis som jag inte kommer ihåg namnet på,va en nyhet på trop import i gbg, men här är en någolunda bra bild på den iallafall!hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag tittade nyligen på den arten när jag var hos Kent i Nol...var nära att köpa Synodontis valentiana tills Kent fick syn på fyra "bortglömda" Synodontis petricola som jag då köpte eftersom det var den arten jag letade efter.
Synodontis valentiana var riktigt fina och såg exakt ut som på din bild fishweed. Kallas också för "Dwarf-Synodontis" om jag inte minns fel...Kommentar
Kommentar